سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد

تعیین روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران

سخنگوی شورای شهر تهران از انتخاب روسا، نائب رئیسان و مخبرین کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی در تشریح تعیین روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران گفت: در کمیسیون برنامه و بودجه به اتفاق آراء اعضای کمیسیون محمد آخوندی به عنوان ریاست کمیسیون، ناصر امانی به عنوان نایب رئیس و میثم مظفر به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند.

همچنین در کمیسیون شهرسازی و معماری بر اساس آرای اعضا کمیسیون مهدی عباسی به عنوان رئیس کمیسیون، جعفر شربیانی نائب رئیس و مخبر کمیسیون تعیین شدند. همچنین کمیته شهرسازی و کمیسیون فرعی مسئولیتش بر عهده آقای شربیانی و مسئولیت دو کمیته معماری و طرح های شهری و کمیته بافت های فرسوده و تاریخی بر عهده مهدی عباسی گذاشته شده است. در این کمیسیون مهدی چمران حضور نیز دارند اما با توافق خودشان و سنت ادوار گذشته در هیچ کمیسیونی رئیس و نایب رئیس نشدند و در کنار اعضای کمیسیون هدایت را بر عهده دارند.

نادعلی ادامه داد: در کمیسیون سلامت و محیط زیست نیز بر اساس رای اعضا آقای مهدی پیرهادی به عنوان رئیس و مهدی بابایی به عنوان نائب رئیس و سوده نجفی به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند. مسئولیت کمیته محیط زیست و خدمات شهری با مهدی پیرهادی، مسئولیت کمیته ایمنی و مدیریت بحران و کمیته حفاظت و صیانت از باغات با مهدی بابایی و مسئولیت کمیته سلامت نیز بر عهده خانم سوده نجفی خواهد بود.

وی تاکید کرد: در کمیسیون نظارت و حقوقی نیز بر اساس رای اعضا مهدی اقراریان به عنوان رئیس و نرجس سلیمانی به عنوان نائب رئیس و مخبر کمیسیون انتخاب شدند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400060906533
  • خبرنگار : 71505

برچسب‌ها