همزمان با آخرین روز از هفته دولت؛

از کتاب "نخست وزیر محبوب" در کرمان رونمایی شد

همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر از کتاب "نخست وزیر محبوب" بازخوانی منش و شاخصه های رفتاری دانشمند شهید دکتر محمدجواد باهنر نوشته وحید عضدی در کرمان رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، امروز هشتم شهریورماه در اخرین روز از هفته دولت، از کتاب "نخست وزیر محبوب" بازخوانی منش و شاخصه های رفتاری دانشمند شهید دکتر محمدجواد باهنر نوشته وحید عضدی که با همکاری نیروی انتظامی استان، بنیاد شهید و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان منتشر شده، رونمایی شد.

همچنین مجموعه پوستر نمایشگاهی "مردی چنین میانه میدانم آرزوست" در خصوص شهدای دولت، کاری از حوزه هنری استان نیز رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، دکتر"محمدمهدی زاهدی" نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در حاشیه این مراسم گفت: دکتر باهنر از مدیران مردمیِ برجسته ای بود که در طول عمر کوتاه اما پر برکت خود هر جایی پا گذاشت درخشان ظاهر شد.

وی افزود: این شهید گرانقدر یکی از مردان با اخلاقی بود که همواره در میدان تحصیل، مبارزه و مدیریت انقلابی و جهادی حضوری فعال و هوشمندانه داشت که باید الگویی برای همه مسوولان کشور باشد.

زاهدی  با بیان اینکه زوایای اخلاقی و فرهنگی این شهید بزرگ هنوز ناشناخته مانده، گفت: نسبت به معرفی دکتر باهنر کم‌ کاری شده و جوانان با اقدامات و فعالیت های شهید آشنا نیستند؛ باید تلاش کرد تا نسل کنونی و نسل های آینده این گوهر ارزشمند را بیش از پیش درک کنند.

به گزارش ایسنا، مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی کرمان، جمعی از مدیران کل، اصحاب رسانه و... در موزه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۸ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400060805843
  • خبرنگار : 50187