با تدابیر بهداشتی و ضد کرونایی؛

اردوی تیم ملی راگبی در اردبیل برپا شد / شناسایی ۲۵ استعداد در رشته راگبی در اردبیل

تیم ملی راگبی مردان کشورمان برای حضور در مسابقات غرب آسیا و جهانی اردوی آمادگی خود را در شهرستان نیر برپا کردند.

سرمربی تیم ملی مردان راگبی کشور هفتم شهریور در جریان برپایی اردوی آمادگی تیم ملی راگبی در نیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی ۷۲ بازیکن مستعد در این رشته با انجام تست‌ها و بررسی انجام شده‌ در مجموع ۲۵ بازیکن به اردوی تیم ملی از سراسر کشور راه یافتند.

رسولی تصریح کرد: رشته راگبی رشته قدرتی همراه با سرعت، جسارت و چابکی است که بازیکنان تیم ملی در مدت ۱۰ روزه اردوی خود در نیر سعی می‌کنند تا توان و آمادگی خود را برای حضور در مسابقات ارتقا دهند.

وی گفت: در این اردو که در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، ۲۵ بازیکن تیم ملی راگبی مردان کشورمان کارهای هماهنگی و تمرینی را انجام می‌دهند تا حضوری موفق در مسابقات غرب آسیا و همچنین مسابقات جهانی که در پاییز برگزار خواهد شد، داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی مردان راگبی کشورمان افزود: به محض ورود تیم ملی به نیر تست‌های کرونایی از اعضای تیم گرفته شده و با قرنطینه‌ای که در دو روز گذشته داشتیم، با اعلام منفی بودن تست کرونا اعضای تیم ملی فعالیت‌ خود را در این اردو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌دهند.

رسولی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: استان اردبیل یکی از استان‌های مستعد برای پرورش نوجوانان و جوانان مستعد در این رشته است که در بخش بانوان در چهار رده فعالیت داشته و در بخش آقایان نیز ۲۵ نفر بازیکن مستعد شناسایی شده که قطعا در آینده در تیم‌های ملی حرفی برای گفتن خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این اردو با استقبال از بازیکنان تیم راگبی اضافه کرد: با تقویت انجمن‌های ورزشی که در قالب ۲۱ رشته ورزشی فعالیت می‌کنند، سعی و تلاشمان بر حمایت از این رشته پرتحرک و جذاب است.

سجاد انوشیروانی بیان کرد: شهرستان نیر با داشتن زمین و امکانات مناسب آمادگی میزبانی اردوهای تیم ملی و باشگاهی را دارد و قطعا با بهبود شرایط کرونایی از آب و هوا و شرایط مساعد این منطقه می‌توان برای ارتقاء آمادگی تیم‌های ورزشی استفاده کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400060704689
  • خبرنگار :