رئیس شورا خبر داد:

دستیابی به 4 گزینه نهایی برای شهرداری ساوه/انتخاب شهردار تا ۱۰ روز آینده

رییس شورای اسلامی شهر ساوه از مشخص شدن چهار گزینه نهایی برای تصدی پست شهردار ساوه با رای‌گیری اکثریت اعضای شورا خبر داد.

احمد حاج‌امینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهردار جدید  ساوه حداکثر ظرفت ۱۰ روز آینده از میان چهار گزینه نهایی تایید شده و مورد نظر اعضای شورا برای تصدی این مسئولیت انتخاب و مشغول بکار خواهد شد.

وی بیان کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر ساوه ۱۰ گزینه برای تصدی سمت شهرداری مطرح شد که پس از بحث و بررسی روزمه کاری این افراد نهایتا به چهار گزینه رسیدیم. این افراد طی چند جلسه به دقت مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت و در نهایت و براساس مدت زمان قانونی تعیین شده، یک نفر از این جمع به عنوان شهردار ساوه انتخاب خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: بر همین اساس "محمدرضا گل محمدی"، "محمد رضا حیدری"، "علی ابراهیمی" و "رضا مصباحی" گزینه‌های اصلی و نهایی شورای اسلامی شهر برای تکیه زدن بر صندلی شهرداری ساوه هستند.

وی اظهار کرد: مقرر شد این افراد پس از انجام استعلامات و بررسی بیشتر رزومه کاری این چهار نفر، مجددا به صحن علنی شورای شهر دعوت شوند تا گزینه نهایی انتخاب شود.

او تصریح کرد: تمام تلاش و همت اعضای شورای اسلامی شهر این است که در کمترین زمان ممکن، فردی توانمند، کاربلد، متعهد، متخصص و دارای برنامه برای مدیریت شهری ساوه انتخاب شود.

انتهای ساوه

  • شنبه/ ۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400060603975
  • خبرنگار : 50212