فرماندار:

۹۰ درصد معلمین الیگودرز دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند

فرماندار الیگودرز با اشاره به این‌که اجرای مصوبات ستاد کرونا برای همه لازم الاجراست و نقض آن جرم است، گفت: همچنان با خودروهای پلاک غیر بومی برخورد و اعمال قانون خواهند شد.

ماشاالله نعمتی، در ستاد مقابله با کرونا، اظهار کرد: با تمام توان پشتوانه کادر درمان خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که اولویت اول شهرستان الیگودرز در رابطه با درمان بیماران، بیماران کرونایی است، عنوان کرد: در این راستا ۱۶ واحد صنفی متخلف که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکردند پلمب شدند.

نعمتی با بیان این‌که پاساژها می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه بدهند، افزود: لازم است در تهیه واکسن سرعت عمل بیشتری داشته باشیم.

فرماندار الیگودرز با اشاره به این‌که ۹۰ درصد معلمین شهرستان دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، بیان کرد: مهم‌ترین دلیل گسترش بیماری کرونا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های مختلف است.

وی ادامه داد: علی‌الرغم سخت‌گیری‌ها هنوز مراسم‌ ترحیم با جمعیت زیادی برگزار می‌شود، که این خطر گسترش بیماری را افزایش داده است.

نعمتی با اشاره به این‌که اجرای مصوبات ستاد کرونا برای همه لازم الاجراست و نقض آن جرم است، عنوان کرد: همچنان با خودروهای پلاک غیر بومی برخورد و اعمال قانون خواهند شد.

در ادامه حجت‌الاسلام سرلک، امام جمعه الیگودرز، گفت: امسال هیئت‌های عزاداری بیش‌از سال گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند خصوصاً هیئت های جوان که در این راستا باید از آنان قدردانی شود.

وی با اشاره به این‌که قدردان کادر درمان بوده با تمام ظرفیت و توان در کنار آن‌ها خواهیم بود، عنوان کرد: ۳۰ هزار ماسک و ۳۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده  امسال بین هیئت‌های عزاداری توزیع شده است.

سرلک بیان کرد: برای ریشه کن کردن این بیماری باید همه پای کار باشند و با آسیب شناسی تمامی راه‌های گسترش بیماری بسته شود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400060100871
  • خبرنگار : 50176