حسین کیهانی:

مسئولین برای کاهش محرومیتم پیگیری کنند/ تشنه مسابقه‌ام

دونده تاریخ ساز ایران که تابستان سال 1398 به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش برای چهار سال از حضور در میادین دوومیدانی محروم شد، اکنون برای حضور در رقابت های المپیک آسیایی 2022 حمایت مسئولین را می خواهد.

حسین کیهانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه محرومیتش از حضور در میادین دوومیدانی تا پایان سال 1401 ادامه پیدا خواهد کرد، اظهارکرد: رقابت های المپیک آسیایی 2022 شهریور سال آینده برگزار می شود و اگر مسئولین رایزنی کنند، با تخفیف در محرومیتم می توانم دراین رقابت ها حضور پیدا کنم.

این  دونده کرمانشاهی که در المپیک آسیایی جاکارتا در ماده سه هزار متر با مانع با مدال خوشرنگ طلا به خانه بازگشت، ادامه داد: معاون وزیر ورزش وجوانان و دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی قول داده اند که پیگیر وضعیتم خواهند بود.

وی افزود: درصورتی که مسئولین ورزش کشور رایزنی کنند، مدت شش ماه از محرومیتم کم خواهد شد و می توانم در المپیک آسیایی 2022 هانگژو چین حضور پیدا کنم.

کیهانی با بیان اینکه کاهش این مدت زمان از محرومیتش کار سختی نیست، گفت: پیش از این هم ورزشکارانی بوده اند که چندماهی از دوره  محرومیتشان را تخفیف داده اند که امیدوارم با حمایت مسئولین این اتفاق برای من هم بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولین کمک کنند و بتوانم در رقابت های هانگژو حضور پیدا کنم، قول می دهم بازهم با یک مدال خوشرنگ دیگر به کشور بازگردم.

دارنده مدال طلای ماده 3000 هزار متر بامانع قهرمانی آسیا 2017 هند افزود: چندسالی است که از میادین مختلف دور شده ام و اکنون انگیزه بالایی دارم و تشنه مسابقه  هستم، بنابراین از مسئولین می خواهم کمک کنند تا بتوانم از مهر ماه تمریناتم را به شکل جدی برای رقابت های هانگژو آغاز کنم.

وی درخصوص شرایط این روزهایش هم گفت: تمریناتم را بصورت منظم در روستاها و باغات اطراف سنقر ادامه می دهم، به امید روزی که دوباره در رقابت های برون مرزی شرکت کنم.

کیهانی در بخش پایانی سخنانش با گلایه از مسئولین کرمانشاه، اضافه کرد: طی این سالها مسئولین استان هیچگاه سراغم را نگرفتند و بی تفاوت بودند که این جای گلایه دارد.

وی افزود: اکنون به همراهی و کمک مسئولین نیاز دارم و یکسال دیگر که دوران محرومیتم تمام شود دیگر نیازی به کمک آنها نیست.

 قهرمان سه هزار متر دو و میدانی داخل سالن آسیا ۲۰۱۸ تهران یادآورشد: البته مدت زیادی است که دیگر انتظاری از مسئولین استان ندارم. کسانی که زمان افتخارآفرینی به یادم بودند، اما اکنون نیستند.

وی در پایان از پیگیری های  معاون وزیر ورزش و جوانان، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و رئیس فدراسیون دوومیدانی برای کاهش دوره مدت محرومیتش تشکر کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400060100752
  • خبرنگار : 50184