هنوز قیر رایگان به روستاهای البرز اختصاص نیافته است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: امسال در در قالب مصوبه مجلس بنا شده قیر رایگان برای آسفالت راه‌های روستایی استان‌ها تامین شود که تا به امروز انجام نشده است.

علی زندی فر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت آسفالت راه‌های روستایی البرز اظهار کرد: در حال حاضر اکثر راه‌های روستایی استان آسفالت است و تنها ۲۵ روستای فاقد آسفالت در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: ناگفته نماند، بیش از ۱۰ سال از عمر آسفالت اکثر راه‌های روستایی استان می‌گذرد و این راه‌ها نیاز به روکش جدید دارند.

وی توضیح داد: در بازدیدهایی که از روستاهای استان انجام می‌شود و درنامه‌هایی که از مردم به دستمان می‌رسد بیشترین درخواست‌ها درخصوص آسفالت راه‌های روستایی است به همین دلیل امسال این اقدام را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: امسال در در قالب مصوبه مجلس بنا شده قیر رایگان برای آسفالت راه‌های روستایی استان‌ها تامین شود که تا به امروز انجام نشده ولی با این اتفاق روند آسفالت راه‌های روستایی سرعت بیشتری می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر این بنا شده برای آسفالت برخی از محورهای روستایی محروم بودجه ملی تخصیص پیدا کند که با پیگیری صورت گرفته محور پایین طالقان در این لیست قرار گرفته است.

زندی فر تاکید کرد: پس از انتخاب پیمانکار، اقدامات اولیه در خصوص جمع آوری سنگ‌ها و زیرسازی این مسیر صورت گرفته و امیدواریم آسفالت این مسیر قبل از آغاز فصل سرما به پایان برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در خصوص سایر محورهای روستایی هم به محض تخصیص اعتبار اقدامات لازم صورت می‌گیرد تا شرایط تردد مردم به خصوص در مسیرهای روستایی صعب العبور آسان شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400053121213
  • خبرنگار : 50024