اهالی روستایی در گناوه به‌جای طعام، تجهیزات بیمارستانی بخشیدند

اهالی روستای محمدصالحی بندر گناوه نذرحسینی خود را که هرساله برای پخت غذای گرم در تاسوعا و عاشورا هزینه می‌کردند، در یک حرکت نوع‌دوستانه برای کمک به خرید تجهیزات موردنیاز بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان اهدا کردند.

هیات امنای نیک اندیش این حسینیه یک دستگاه فیتال مانیتورینگ به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال را خریداری و در آیینی به رئیس بیمارستان۴ امیرالمومنین (ع) این شهرستان اهدا کردند.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اظهار کرد: دستگاه اهدایی مردم روستای محمدصالحی یکی از نیازهای ضروری این بیمارستان در شرایط کرونایی بود تا در کنار یک دستگاه دیگر که این مرکز داشت برای مادران باردار ابتلا جداگانه از آنها استفاده شود.

دکتر محمدعلی دریانورد تصریح کرد: این «دستگاه فتال مانیتورینگ دوقلو» یا «مانیتورینگ جنین مادر» نام دارد که ارزش ریالی آن ۷۵۰ میلیون ریال است و برای مادران بارداری که ابتلا به کرونا هستند استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: این دستگاه از سوی هیات امنای حسینیه ابوالفضل (ع) و دهقان خیر نیک اندیش روستای محمدصالحی که در سال‌های قبل وجه آن را صرف نذرحسینی و پخت غذای گرم می‌کردند، خریداری و به بیمارستان اهدا کردند. 

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400052819822
  • خبرنگار : 50448

برچسب‌ها