بهبود و ترخیص بیمار کرونایی با ۸۰درصد درگیری ریه در گناوه

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه از ترخیص بیمار کرونایی با ۸۰ درصد درگیری ریه خبر داد.

دکتر محمدجواد طاهری اظهار کرد: بیمار خانمی ۶۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی و فشارخون با ۸۰ درصد درگیری ریه از تاریخ ۲۹ تیرماه تحت ونتیلاتور (دستگاه تنفسی) در بخش ICU  بستری بوده است.

وی افزود: این بیمار پس از ۲۱ روز از دستگاه جدا شده و در نهایت پس از ۳۷روز بستری با حال عمومی نسبتاً خوب از بیمارستان ترخیص شده است.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه بیان کرد: میان این همه اخبار بد و مرگ و میر هم وطنان خبر ترخیص بیماری با ۸۰ درصد درگیری ریه و مبارزه او با بیماری که منجر به بهبود شرایطش  بسیار خوشایند و امید بخش است.

طاهری بیان کرد: قریب به یک سال و نیم بوده که با توجه به نیاز شهر و آمار رو به افزایش بیماران کرونایی، تعداد زیادی از تخت‌های بیمارستان سوانح سوختگی این شهرستان در اختیار بیماران مذکور قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل روابط عمومی بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه، وی ضمن تقدیر از تلاش کادر درمان و پزشکان متخصص این بیمارستان از جمله دکتر عبدالعظیم ویسی زاده و دکتر نوروزی خاطر نشان کرد: کرونا به هیچکس رحم نمی کند و در ماه گذشته و با افزایش شدید بیماران شهرستان عرصه بر خدمت گذاران تنگ شده است.

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه از همه مردم شهرستان خواست دستورالعل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در دورهمی‌ها شرکت نکنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400052819657
  • خبرنگار : 50448