تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در البرز

سرپرست پلیس راهور البرز از پیش بینی تمهیدات برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

سرهنگ حمداله رحمتی پور گفت: تدابیر لازم برای برگزاری مراسم عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی پیش بینی شده و پلیس راهور با همکاری دستگاه های امنیتی با آمادگی کامل امنیت ترافیکی این ایام را تامین خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت راه اندازی دسته جات عزاداری در سطح شهرها، افزود: علی رغم این موضوع، پلیس راهور با برنامه ریزی های دقیق و استقرار نیروهای پیاده و خودرویی در شب و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی سعی در روان سازی ترافیک برای تردد عزاداران به هیئات دارد.

سرپرست پلیس راهور استان البرز اظهار کرد: از مسئولان هیئات و عموم شهروندان انتظار داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در نظر گرفتن محدودیت ها اعمال شده، همکاری لازم با خادمان خود در پلیس را داشته باشند.

سرهنگ رحمتی پور از تشکیل گروه‌های پلیس یاران محرم با لباس های شبرنگ برای برقراری بهتر نظم و انضباط در محورهای منتهی به هیئت‌های عزاداری محرم خبر داد و گفت: پلیس یاران محرم با در اختیار داشتن یکسری تجهیزات و علائم مخصوص به ویژه برای حرکت در اوقات شب از بروز هرگونه آسیب احتمالی جلوگیری می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در صورت اعمال محدودیت تردد در سطح معابر شهری، این موضوع در اخبار بعدی از طریق کانال رسمی پلیس البرز اعلام خواهد شد.

سرپرست پلیس راهور استان البرز با اشاره به آماده باش کامل پلیس راهور برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز درخواست داریم در این ایام خادمان خود که به صورت شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم هستند را از دعای خیرخودشان محروم نکنند.

وی درپایان با اشاره به اینکه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مرکزتعویض پلاک استان تعطیل است از عموم شهروندان خواست تا از مراجعت حضوری به این مرکز جداً خودداری کنند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1400052719285
  • خبرنگار : 50022

برچسب‌ها