تشدید بازرسی های اتاق اصناف بندرعباس با همراهی دستگاه های متولی

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با اشاره به ایثار کسبه و بازاریان بندرعباس با تعطیلی واحدهای صنفی خود جهت کمک به سلامت جامعه و حمایت از کادر درمان گفت: اتاق اصناف بندرعباس با کمک دستگاه های متولی، نظارت بر اجرای طرح تعطیلی همگانی در مرکز استان را با انجام بازرسی های مکرر، تشدید کرده است.

ناصر فخاریان در گفت و گو با ایسنا، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: طی بازرسی های انجام‌شده در نخستین‌ روز اجرای طرح تعطیلی همگانی در شهرستان بندرعباس تعداد ۱۱ واحد صنفی متخلف با حمایت اداره نظارت بر اماکن عمومی، فرمانداری، مرکز بهداشت و دادستان شهرستان پلمب شد.

وی بیان کرد: انجام بازرسی های متعدد در قالب اکیپ های متعدد و در شیف های صبح و عصر جهت نظارت بر حسن اجرای این طرح، طی روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

فخاریان همچنین با تقدیر از کسبه و بازاریانی که با تمکین قانون، علاوه بر حفظ سلامتی خود وخانواده خویش در ارتقای سلامت جامعه و شهروندان نیز مشارکت دارند، تصریح کرد: میزان قانون پذیری و همراهی داوطلبانه کسبه در طول دو سال اجرای محدودیت های مختلف علیرغم پذیرش فشارهای اقتصادی، نشانگر ایثار و از خودگذشتگی بازاریان است. 

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف و رئیس اتحادیه فرش، موکت، مبلمان و تزئینات داخلی ساختمان بندرعباس در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: توجه به مطالبات کسبه و صنوف آسیب پذیر در عصر کرونا، می تواند مهمترین خواسته بازاریان و اصناف هرمزگان جهت جبران بخشی از خسارات این قشر باشد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400052618580
  • خبرنگار :