رئیس شورای شهر اراک:

استیفای حقوق اجتماعی از وظایف خبرنگاران است

رئیس شورای شهر اراک گفت: استیفای حقوق اجتماعی از وظایف خبرنگاران است.

وحید میرنظامی ۲۰ مردادماه در آیین تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه استیفای حقوق اجتماعی یکی از وظایف خبرنگاران است، افزود: خبرنگاران پرچم داران آگاهی هستند.

وی بیان کرد: خبرنگاران باید به این امر توجه داشته باشند که چه مواردی در چه فضایی به جامعه تزریق شود و باید حال و حس خوب جامعه مدنظر قرار گیرد.

میرنظامی با تاکید بر اینکه توجه به نیازهای اجتماعی و انعکاس اخبار امید بخش باید مورد نظر اصحاب رسانه باشد، افزود: با توجه به آغاز کار دولت جدید و شروع فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستاها رسانه ها باید در کنار نقد، همکاری را با مسئولان داشته باشند.

وی توجه صرف به دیده شدن را یکی از آفات کار خبر دانست و گفت: رسانه ها باید تعهدات انقلابی خود را مورد توجه قرار دهند، مسئولان در دوره جدید گفتمان خاص خود را مطرح کرده اند و رسانه ها باید به این امور توجه داشته و مطالبه گر باشند.

رییس شورای شهر اراک با بیان اینکه از خبرنگاران توقع می رود که حال مردم را خوب کنند و با نقدهای مشفقانه، عالمانه و منصفانه کار خود را ادامه دهند، گفت: دست شورای ششم به سوی اصحاب رسانه دراز است و تقاضا داریم که ارتباط خوبی با شورای ششم و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شکل گیرد تا شهر را با هم بسازیم.

به گزارش ایسنا، در این آیین محمد جعفرپور سرپرست شهرداری اراک نیز با بیان اینکه رویکرد شهرداری و شورای شهر، فرهنگی و اجتماعی است، افزود: اصحاب رسانه به عنوان سفیران جبهه آگاهی مطالبات مردم را منتقل کنند و نقدهای منصفانه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در این آیین از خبرنگاران حوزه شهری تجلیل شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۲۰:۳۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400052014922
  • خبرنگار : 50210