رعایت ۸۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی در نطنز

فرماندار نطنز گفت: بیش از ۸۰ درصد از پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم در شهرستان نطنز رعایت می‌شود.

رمضانعلی فردوسی، امروز (یکشنبه-۱۷ مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان نطنز، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان نطنز در وضعیت قرمز قرار دارد تمام مصوبات ستاد کرونا برای شهرهای قرمز که شامل منع تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح و همچنین ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز و همچنین تردد پلاک‌های شهرهای قرمز در شهرهای دیگر برقرار است.

وی با بیان اینکه نمی توان همه پروتکل‌ها را به صورت کامل اجرا و مدیریت کرد، گفت: یکی از مشکلاتی که در شهرستان نطنز با آن مواجه هستیم وجود خودروهای شهروندان نطنزی با پلاک تهران در سطح شهر است که این امر کار برخورد با پلاک‌های غیربومی را مشکل‌ساز می‌کند.

فرماندار نطنز تصریح کرد: با همکاری مردم و اقدامات ستاد کرونای شهرستان، فاصله زمانی حداقل ۵ هفته‌ای بین آغاز پیک سراسری در کشور تا پیک شهرستان نطنز وجود دارد.

 فردوسی خاطرنشان کرد: خبرنگاران نطنز در اطلاع رسانی مصوبات ستاد کرونا زحمات زیادی کشیدند و امیدواریم تا زمان مهار کامل کرونا همچنان رسانه‌های شهرستان ما را یاری کنند.

وضعیت معیشت و اقتصاد خبرنگاران بهبود یابد

همچنین امام‌جمعه نطنز گفت: از مسئولان کشوری تقاضا داریم تا وضعیت اقتصاد و معیشت خبرنگاران بهبود یابد. خبرنگاری یکی از سخت‌ترین شغل‌ها است که با توجه به درآمد بسیار کم باعث شده که وضعیت اقتصاد و معیشت خبرنگاران دچار مشکل شود.

حجت‌الاسلام محمد یعقوبی افزود: از آنجایی که خبرنگار سالم باعث ایجاد جامعه سالم و امیدبخشی به جامعه می‌شود، خبرنگاران نباید دغدغه معیشت و اقتصاد داشته باشند تا بتوانند به نحوه بسیار مطلوب‌تری اخبار خود را پوشش داده تا جامعه پویا و فعالی داشته باشیم.

وی گفت: از تمام خبرنگاران می‌خواهیم تا با سوءظن و حدس و گمان اقدام به انتشار خبر نکنند، چراکه امروز با وجود فضای مجازی و سرعت انتقال خبر در صورت اشتباه بودن یک خبر دیگر قادر به تغییر و یا اصلاح آن نیستیم.

امام‌جمعه نطنز تصریح کرد: خبرنگاران شهرستان نطنز از نظر تولید خبر و کیفیت اخبار دارای فعالیت قابل قبولی هستند که جا دارد از همه آنها در روز خبرنگار تشکر کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400051711936
  • خبرنگار :