امام جمعه ارومیه:

اصحاب رسانه باید روش و منش شهدا را ادامه دهند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اصحاب رسانه شهدا را الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۱۵ مرداد در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی شهر برگزار شد، ضمن تبریک ۱۷ مرداد و روز خبرنگار اظهار کرد: باید اصحاب رسانه شهدا را الگوی خود قراردهند و در مسیر راه شهدا حرکت کنند. بیشترین هجمه دشمن تبلیغ علیه نظام است و با این تبلیغات بدنبال ناامید کردن مردم هستند که ضروری است اصحاب رسانه نیز در این مسیر تلاش کنند و نقشه دشمنان را نقش برآب کنند.

وی با اشاره به سالگرد بمباران هیروشیما و مرگ بیش از۶۰ هزار نفرغیر نظامی در این حادثه توسط آمریکا افزود: جای تعجب دارد که همین آمریکا امروزه حامی حقوق بشر خود را معرفی می کند.ضروری است این انسانهای دد منش و عملکرد آنها را به نسل های بعدی معرفی کنیم.

حجت الاسلام قریشی بااشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهور تصریح کرد: از اول انقلاب تاکنون انتقال قدرت بین مسئولان مودبانه و با احترام صورت گرفته است که این افتخار برای نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه ارومیه بااشاره به ظرفیتهای موجود در استان و تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیتها توسط مسئولین برای رشد کشور اظهار کرد: باید مسئولان از ظرفیتهای استان حداکثر استفاده را ببرند تا در کوتاهترین زمان مشکلات اقتصادی و معیشتی مرتفع شود.

وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان نظام باید مردمی باشند و در جمع مردم حضور داشته و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400051510507
  • خبرنگار :

برچسب‌ها