۲۷ پایگاه انتخاب رشته کنکور در سیستان و بلوچستان مستقرهستند

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان گفت: با هدف راهنمایی و مشاوره دانش آموزان و اولیا، ۲۷ پایگاه انتخاب رشته در سطح استان فعال هستند.

به گزارش ایسنا حمیدرضا رخشانی درنشست کمیته انتخاب رشته کنکور با بیان اهمیت موضوع انتخاب رشته در سرنوشت دانش آموزان، بر ضرورت برنامه ریزی صحیح و تلاش و جدیت همه دست اندرکاران مراکز راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته با هدف کاهش نگرانی و استرس دانش آموزان و خانواده ها تاکید نمود.

وی افزود: فعالیت پایگاه های انتخاب رشته، همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مورد تایید وزارت آموزش و پرورش آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: اگر فرآیند انتخاب رشته درست و مناسب انجام و فرد رشته مورد علاقه خود را بخوبی انتخاب نماید، قطعاً در آینده و سرنوشت او تاثیر بسیار زیادی دارد.

حمید رضا رخشانی ادامه داد: ۲۷ پایگاه انتخاب رشته در سطح استان فعال می باشد و مشاورین متخصص و با صلاحیت، کار انتخاب رشته دانش آموزان را انجام می دهند.

وی افزود: اعتماد سازی، تکریم ارباب رجوع، نوبت دهی منظم و نظم در کار از بدیهیات کار در مراکز مشاوره و راهنمایی انتخاب رشته خواهد بود.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400051107385
  • خبرنگار :