نماینده مردم مشگین شهر در مجلس:

بنیاد علوی در ارشق مستقر شد/ تلاش همه‌جانبه برای رفع محرومیت

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با مساعدت مدیرعامل بنیاد علوی، نمایندگی این بنیاد در منطقه محروم ارشق مشگین‌شهر مستقر شده تا برای رفع محرومیت برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شود.

محمود عباس‌زاده ۲۷ تیر در جریان بازدید مدیرعامل بنیاد علوی کشور از منطقه محروم ارشق در شهر رضی اظهار کرد: این شهر به رغم داشتن ظرفیت‌های بالقوه از محرومیت مزمن رنج می‌برد و به نظر می‌رسد در حاشیه مدیریتی کشور قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در دو بخش مطالبات مردم توسط بنیاد علوی پیگیری خواهد شد که اولین خواسته اهالی رفع محرومیت به ویژه تأمین منابع آب شرب مورد نیاز در این منطقه است تا اهالی دغدغه کمتری نسبت به تهیه ماده اولیه زندگی خود داشته باشند.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: وظیفه ذاتی این بنیاد رفع محرومیت با نگاه سرمایه‌گذاری بلند مدت است که قطعا در این بخش نیز با استفاده از ظرفیت‌های منطقه با استقرار دفتر بنیاد علوی سعی خواهد شد تا حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران انجام شود.

وی افزود: اهالی این منطقه به تولیدات کشاورزی و صنایع دستی شهره هستند و در کنار آن تولید محصولات جدید می‌تواند زمینه تحول اقتصادی را برای بهره‌برداران در بخش‌های مختلف به وجود آورد.

عباس‌زاده مشگینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای زدودن چهره محرومیت از این منطقه به تلاشی انقلابی نیاز است که ما از مدیریت مجموعه انقلابی بنیاد علوی که از نهادهای مؤثر در زیرمجموعه بنیاد مستضعفان است، دعوت کردیم تا با حضور در منطقه عمق محرومیت را مشاهده کرده و زمینه مساعدت بیشتر در ایجاد تحول اساسی را به وجود آورند.

وی همچنین به پروژه گازرسانی در منطقه گردشگری مشگین‌شهر نیز اشاره کرد و ادامه داد: با پیمان‌سپاری انجام شده با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال این پروژه مهم در مشگین‌شهر در حال انجام است تا سرمایه‌گذاران آب‌های گرم جدید بتوانند از زیرساخت گاز استفاده کنند.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعا در آینده و با توجه به افزایش ظرفیت سرمایه‌گذاری در این مسیر گردشگری،‌ شرکت گاز توان بیشتری را به کار خواهد گرفت تا بهره‌برداران از این بستر فراهم شده در جهت افزایش توانمندی سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۷ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400042719685
  • خبرنگار :