آزاد حکمت در گفتوگو با ایسنا، ضمن تشریح ویژگیهای این سامانه اظهار کرد: سامانه رایگان ۹۹۹۰ به صورت شبانه روزی در تمام ایام پاسخگوی سوالات ، پیشنهادات و شکایات مشتریان تلفن همراه اول است.
وی عنوان کرد: در این سامانه، شماره ۹۹۹۰ برای تماس با گوشی تلفن همراه و شماره ۰۹۱۲۹۹۹ جهت تماس از طریق تلفن ثابت تعریف شده است.
حکمت خاطر نشان کرد: مشتریان تلفن همراه می توانند جهت ارائه گزارشات مربوط به مشکلات شبکه همراه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی، نحوه فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک، مکالمه و رومینگ بین الملل با کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری با این سامانه شبانه روزی تماس حاصل نمایند.
وی ضمن تاکید براهمیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان یادآور شد: مشتریان علاوه بر اعلام مشکلات و پیشنهادات خود از طریق سامانه مذکور می توانند خدماتی از جمله ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات مالی، خدمات غیر حضوری، ارتباط با کارشناسان و ... را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه به تشریح وضعیت تلفن همراه در استان و درصد تحقق شاخص های تعیین شده آن پرداخت و گفت: با برنامه ریزی و تلاش همکاران منطقه در این حوزه به منظور تحقق 100 درصدی اهداف این شاخص که جلب رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات مطلوب است گام برمی داریم و هیچ تلاشی را دریغ نخواهیم کرد.
حکمت اعلام داشت: در حال حاضر بیش از دو میلیون و 300 هزار مشترک تلفن همراه اول در قالب شماره های دایمی و اعتباری با ضریب نفوذ 137 درصد از خدمات و سرویس های تلفن همراه بهره مند هستند.
انتهای پیام