سامانه اطلاع رسانی همراه اول آماده پاسخگویی به مشتریان است

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مشتریان تلفن همراه در استان می‌توانند از خدمات غیر حضوری سامانه اطلاع رسانی همراه اول از طریق شماره گیری ۹۹۹۰ بهره مند شوند.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح ویژگی‌های این سامانه اظهار کرد: سامانه رایگان ۹۹۹۰ به صورت شبانه روزی در تمام ایام پاسخگوی سوالات ، پیشنهادات و شکایات مشتریان تلفن همراه اول است.

وی عنوان کرد: در این سامانه، شماره ۹۹۹۰ برای تماس با گوشی تلفن همراه و شماره ۰۹۱۲۹۹۹ جهت تماس از طریق تلفن ثابت تعریف شده است.

حکمت خاطر نشان کرد: مشتریان تلفن همراه می توانند جهت ارائه گزارشات مربوط به مشکلات شبکه همراه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی، نحوه فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک، مکالمه و رومینگ بین الملل با کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری  با این سامانه شبانه روزی تماس حاصل نمایند.

 وی ضمن تاکید براهمیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان یادآور شد: مشتریان علاوه بر اعلام مشکلات و پیشنهادات خود از طریق سامانه مذکور می توانند خدماتی از جمله ارائه اطلاعات مربوط به سرویس‌ها، خدمات مالی، خدمات غیر حضوری، ارتباط با کارشناسان و ... را  در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه به تشریح وضعیت تلفن همراه در استان و درصد تحقق شاخص های تعیین شده آن پرداخت و گفت‌: با برنامه ریزی و تلاش همکاران منطقه در این حوزه به منظور تحقق 100 درصدی اهداف این شاخص که جلب رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات مطلوب است گام برمی داریم و هیچ تلاشی را دریغ نخواهیم کرد.

حکمت اعلام داشت: در حال حاضر بیش از دو میلیون و 300 هزار مشترک تلفن همراه اول در قالب شماره های دایمی و اعتباری با ضریب نفوذ 137 درصد از خدمات و سرویس های تلفن همراه بهره مند هستند.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۱۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400041611829
  • خبرنگار : 50294

برچسب‌ها