ادعای شاهین کرمانشاه در خصوص تبانی در لیگ دسته اول فوتسال

آخرین هفته رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور درحالی جمعه گذشته به پایان رسید که دو تیم شاهین کرمانشاه و زندی بتن کلاردشت به عنوان تیم های صدرنشین گروه خود هر دو مدعی صعود به لیگ برتر بودند.

در این هفته حساس تیم شاهین کرمانشاه در آبادان به مصاف تیم نماسازان رفت و دیگر تیم مدعی صعود به لیگ برتر یعنی زندی بتن کلارشت هم با تیم نصرفردیس البرز دیدار داشت.

هر دو تیم مدعی با به نمایش گذاشتن یک بازی هجومی توانستند پیروزی پرگلی را بدست آورند، بگونه ای که تیم شاهین با نتیجه 10 بر 4 از سد تیم آبادانی گذشت و تیم زندی بتن کلاردشت هم با نتیجه یازده بر صفر نصرفردیس البرز را شکست داد.

هرچند تیم شاهین در این دیدار به یک پیروزی پرگل رسید و هم امتیاز با تیم زندی بتن کلاردشت در صدر جدول ایستاد، اما به واسطه پنج گل زده کمتر نسبت به تیم کلاردشت، از راهیابی به لیگ برتر بازماند.

و اما حالا با گذشت چند روز از این دیدار، باشگاه شاهین کرمانشاه مدعی انجام تبانی در دیدار بین تیم های زندی بتن کلاردشت و نصر فردیس البرز شده است.

سید احسان احسانی سرپرست تیم شاهین کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: معتقدیم در دیدار بین تیم های زندی بتن کلاردشت و نصرفردیس البرز اتفاقاتی افتاده، برای همین از فدراسیون و کمیته اخلاق دادخواهی کرده ایم.

وی تاکید کرد: بررسی نتایج بازیهای تیم فردیس البرز در رقابت های لیگ و بازی رفت این تیم با زندی بتن کلاردشت که با اختلاف یک گل به پایان رسید، باعث شده تا نتیجه بازی آخر را واقعی نبینیم.

سرپرست تیم فوتبال شاهین کرمانشاه اضافه کرد: همچنین این سوال برای ما پیش آمده که علت توقف های مکرر در این بازی به چه دلیل بوده، بگونه ای که دیدار بین این دو تیم که همزمان با بازی ما بود، حدود پنج دقیقه پس از پایان دیدار ما به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس، متن شکایت خود را تنظیم کرده و به هیات فوتبال استان دادیم و آنها نیز دو روز پیش آن را به فدراسیون ارسال کردند.

احسانی ادامه داد: اگر فدراسیون بخواهد نسبت به وقوع چنین مسائلی در رقابت های لیگ چشم پوشی کند، این موضوع به یک رسم و سنت در لیگ تبدیل می شود که در ادامه بی اعتباری را برای خود فدراسیون به همراه خواهد داشت.

وی در پایان از مسئولین ورزش استان خواست تا حمایت های لازم را از تیم شاهین برای گرفتن حق جوانان این شهر داشته باشند.

انتهای پیام   

  • سه‌شنبه/ ۱۵ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400041510625
  • خبرنگار : 50184