فراخوان دومین کتاب سال استان مرکزی منتشر شد

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: فراخوان کتاب سال ۹۹-۹۸ منتشر شد و ارسال آثار تا مردادماه ادامه دارد.

علیرضا حاج‌علی‌بیگی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فراخوان دومین دوره کتاب سال مربوط به کتاب‌های منتشر شده منتشر شد و علاقمندان می‌توانند تا پایان مردادماه آثار خود را ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب کتاب سال دارای دو بخش است، افزود: بخش فراخوان و جمع آوری آثار مربوط به استان‌هاست که مولفین و ناشرین می‌توانند آثار خود را در ۱۱ گروه اعم از دین، ادبیات، علوم اجتماعی، تاریخ و جغرافیا، هنر و معماری، فلسفه و روانشناسی، کودک و نوجوان، علوم خالص، علوم کاربردی، دفاع مقدس و استان مرکزی شناساسی ارسال کنند که پس از جمع آوری و دسته بندی موضوعی و بررسی به مرحله داوری و انتخاب آثار توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران وارد می شود.

حاج علی بیگی افزود: علاقمندان به شرکت در این دوره از جشنواره کتاب سال می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به آدرس markazi.farhang.gov.ir کاربرگ مختص این فراخوان را تکمیل کرده و همراه دو جلد از کتاب مدنظر خود به اداره کل پست کنند یا حضورا تحویل دهند.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی زمان اختتامیه آیین کتاب سال را آبانماه ۱۴۰۰ عنوان کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400041309043
  • خبرنگار : 50210