استاندار کرمانشاه:

کمیته کنترل تورم در کرمانشاه شکل می‌گیرد

استاندار کرمانشاه گفت: کمیته کنترل تورم را با حضور تعدادی از دستگاههای مرتبط در استان شکل می‌دهیم.

هوشنگ بازوند امروز(ششم تیر) در نشست شورای اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری استان، بااشاره به تلاش های انجام شده برای کاهش نرخ تورم استان طی سالهای اخیر، اظهار کرد: در این مدت نشست های متعددی را با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی و کارشناسان مرتبط برگزار کردیم تا بتوانیم نرخ تورم استان را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: باتوجه به تاثیر بالا رفتن نرخ تورم روی زندگی مردم، انتظار دارند که خروجی مثبتی را از تلاش های ما برای کنترل نرخ تورم ببینند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در کنار اقداماتی که طی سالهای گذشته انجام گرفته، پیشنهاد می دهیم کمیته ای برای کنترل نرخ تورم استان برای امسال تشکیل شود.

وی تاکید کرد: این کمیته متشکل از سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و دستگاه هایی همچون سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امور اقتصادی و دارایی، سازمان جهادکشاورزی، سازمان صنعت، مدن و تجارت، تعزیرات و ...خواهد بود که با استفاده از نظرات راهگشای کارشناسان حوزه اقتصادی برای کنترل نرخ تورم در استان اقدام می کنند.

وی گفت: در استان کارشناسان اقتصادی خوبی داریم که با کمک آنها می توان ضمن تجزیه و  تحلیل دقیق اوضاع تورمی استان، راهکارهایی برای کنترل و کم کردن میزان تورم را ارائه دهند تا بتوانیم بحث تورم وگرفتاری های آن را حل کنیم.

بازوند یادآورشد: باتوجه به بالا بودن نرخ تورم استان در حوزه خوراکی ها، این کمیته می تواند در این زمینه راهکارهایی را ارائه دهد.

وی تاکید کرد: البته مسئله تورم موضوعی کشوری  است، اما ما با مجموعه ای از اقدامات می توانیم جایگاه استان را در بحث تورم تعیین کنیم و راهکاری هایی که در کمیته کنترل ارائه می شود را در ستاد تنظیم بازار استان مطرح کنیم.

انتهای پیام  

  • یکشنبه/ ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400040604045
  • خبرنگار : 50184