/انتخابات 1400/

حضور حداکثری، مشت محکم مردم به دهان استکبار جهانی

فرماندار کیار با اشاره به اینکه دشمنان زیادی به انتخابات ریاست جمهوری ایران چشم دوخته‌اند، گفت: آنان تلاش می‌کنند حضور مردم را در عرصه بین‌الملل به‌صورت کمرنگ مخابره کنند، بنابراین توصیه می‌شود مردم همانند ۴۲ سال گذشته تابع ولی فقیه باشند و با حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

سید شجاع زیلابی در گفت‌وگو با ایسنا تعداد شعب اخذ رای را در شهرستان کیار، ۶۶ شعبه عنوان و اظهار کرد: از این تعداد، ۳۰ شعبه در بخش ناغان مستقر  است، همچنین از این تعداد، ۹ شعبه سیار و ۲۱ شعبه ثابت هستند.

فرماندار کیار با بیان اینکه ۳۶ شعبه نیز در بخش مرکزی فعال است، افزود: از این تعداد، یک شعبه سیار و ۳۵ شعبه ثابت هستند، به‌علاوه یک شعبه سیار نیز برای بیماران کرونایی شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص اقدامات انجام‌شده برای برگزاری انتخابات در سطح شهرستان، تصریح کرد: تعداد عوامل اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان کیار، ۲۲۰۰ نفر هستند، از دیگر اقدامات مهم انجام شده برای برگزاری این رویداد مهم، تامین خودرو، گندزدایی شعب اخذ رای و ابلاغ برای ناظران بهداشتی و امدادی مانند نیروهای هلال احمر بوده است، الکل، ماسک، دستکش مواد شوینده نیز به تعداد کافی در شعب اخذ رای وجود دارد.

زیلابی با بیان اینکه فرآیند رای‌گیری در شهرستان، هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت هفت آغاز شده است، گفت: در برخی از حوزه‌های شهرستان، مردم قبل از آغاز به‌کار رسمی فرآیند رای‌گیری در محل شعبه اخذ رای حاضر شدند.

 فرماندار کیار تاکید کرد: با توجه به گرم شدن هوا، احتمال می‌رود جمعیت بیشتری در زمان بعدازظهر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند که توصیه می‌شود مردم سریع‌تر در شعب اخذ رای حاضر شوند.

وی در خصوص زمان در نظر گرفته شده برای اتمام رای‌گیری در سطح شهرستان، توضیح داد: دستورالعمل‌های مربوطه از سوی وزارت کشور ابلاغ می‌شود و ما تابع دستورات هستیم و به دستور استاندار اتمام زمان رای‌گیری در شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

زیلابی یادآور شد: دشمنان زیادی به انتخابات ریاست جمهوری ایران چشم دوخته‌اند و تلاش می‌کنند حضور مردم را در عرصه بین‌الملل به‌صورت کمرنگ مخابره کنند، بنابراین توصیه می‌شود مردم همانند ۴۲ سال گذشته تابع ولی‌فقیه باشند و با حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

فرماندار کیار در پایان جمعیت این شهرستان را ۵۱ هزار و ۷۰۰ نفر عنوان و بیان کرد: تعداد واجدان شرایط رای‌ در شهرستان، ۴۰ هزار و ۹۲ نفر بوده که از این تعداد ۹۳۲ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام

        

  • جمعه/ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400032821089
  • خبرنگار :