/انتخابات ۱۴۰۰/استاندار همدان:

تمام شعب اخذ رأی استان همدان فعال هستند

استاندار همدان گفت: در ابتدای صبح طبیعی است که مشکلاتی باشد اما در حال حاضر تمام شعب اخذ رأی فعال هستند و صندوق سیار هم به تعداد کافی وجود دارد.

سیدسعید شاهرخی جمعه ۲۸ خردادماه در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، با تأکید بر اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رأی اظهار کرد: با توجه به اصول مترقی قانون اساسی، رأی مردم و حضور در انتخابات یک رأی اثربخش است و مردم با حضور در پای صندوق های رأی در جهت اعتلای آرمان ها انقلاب تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز با رأی مردم مسئولان کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشخص می شوند به طوریکه با رأی خبرگان مردم، به نیکی بالاترین شخصیت نظام یعنی رهبری معظم انقلاب انتخاب شد و رأی مردم در تعیین مسیر و انتخاب نخبگان برای انجام امور کشور تأثیرگذار است.

شاهرخی ادامه داد: هر چقدر حضور و مشارکت در انتخابات حداکثری باشد، انتخاب اصلح صورت می‌گیرد، منجر به شتاب و توسعه بیشتر کشور و اقتدار نظام می‌شود چراکه رأی بالا پشتوانه انجام امور است و مشارکت حداکثری موجب بالا رفتن امنیت ملی می شود و امیدواریم همانند انتخابات قبلی که طی سال‌های قبلی انجام شده و برگ های زرینی به ثبت رسیده، مردم حضور جدی داشته باشند و برگه زرین دیگری در تاریخ کشور و استان همدان رقم بزنند.

وی با بیان اینکه ۱۴۳۷ شعبه در استان داریم و به لطف خدا براساس آخرین رصد، تمام شعب فعال و در حال اخذ رأی هستند، اظهار کرد: صندوق ها به صورت آنلاین و آفلاین قابل استفاده است و هماهنگی خوبی در استان وجود دارد و خوشبختانه انتخابات استان همدان در امنیت، آرامش، قانونمند و بهداشت کامل در حال انجام است.

استاندار همدان ادامه داد: در شعب اخذ رأی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید می شود و مردم نگران ویروس کرونا نباشند چراکه اخذ رأی در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام شعب اخذ رأی استان در حال فعالیت هستند، گفت: در ابتدای صبح طبیعی است که مشکلاتی باشد اما در حال حاضر تمام شعب اخذ رأی فعال هستند و صندوق سیار هم به تعداد کافی وجود دارد و به تعیین هیئت نظارت به مکان های شلوغ و مکان‌هایی مانند بیمارستان‌های غیرکرونایی و پادگان ‌ها اعزام می شوند و برای بیماران کرونایی صندوق جدا درنظر گرفته شده تا تداخلی پیش نیاید.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400032820775
  • خبرنگار :