حضور حداکثری در انتخابات، قدرت دیپلماسی ایران را افزایش می‌دهد

مسئول حزب جوانان شاخه خراسان جنوبی با تأکید بر تقویت قدرت دیپلماسی ایران در دنیا با حضور حداکثری در انتخابات، گفت: برای برون‌رفت از وضعیت فعلی طبیعتا باید حضور حداکثری را پای صندوق‌های رای داشته باشیم چراکه حضور حداکثری می‌تواند قدرت ما را در داخل کشور و خارج از مرزها تقویت کند.

علی غنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم نسخه‌ شفابخشی را برایمان قرار داده و در آیه ۱۱ سوره رعد می‌فرماید «إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند».

وی بیان کرد: اگر اعتقاد داریم که فضای فعلی کشور نیاز به تغییر دارد؛ باید ابتدا خود حرکت کنیم و راه را آغاز کنیم.

مسئول حزب جوانان شاخه خراسان جنوبی بیان کرد: حضور حداکثری مردم می‌تواند خواسته‌هایی که حداکثر مردم تقاضا دارند را برآورده کند چراکه هیچ اراده‌ای بالاتر از اراده مردم برای تغییر شرایط نیست.

غنی ادامه داد: برای برون‌رفت از وضعیت فعلی طبیعتا باید حضور حداکثری را پای صندوق‌های رای داشته باشیم چراکه حضور حداکثری می‌تواند قدرت ما را در داخل کشور و خارج از مرزها تقویت کند.

وی افزود: نتیجه این حضور می‌تواند در خارج از کشور به مسئولان ایرانی که در حال مذاکره هستند، این قدرت را بدهد که با یک پشتوانه قوی به سمت مذاکرات بروند و رئیس جمهور آینده نیز بتواند باعث تقویت این مذاکرات حال حاضر و آینده شود تا قدرت دیپلماسی ایران را در دنیا افزایش دهد.

مسئول حزب جوانان شاخه خراسان جنوبی یادآور شد: بنابراین حضور حداکثری آثار و برکاتی برای آینده ایران اسلامی دارد که نباید از آن غافل شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400032619750
  • خبرنگار :