یک مسئول خبر داد:

۱۸۹ بازرس در شعب اخذ رأی در ورامین / مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند

رئیس هیأت بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی در شهرستان ورامین گفت: مردم می‌توانند هر گونه گزارش خود را در خصوص انتخابات و تخلفات تبلیغاتی به هیأت بازرسی انتخابات اطلاع دهند.

به گزارش ایسنا، رضا کارخانه بعد از ظهر چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای اجرای ماده ۲۵ قانون انتخابات ، هیات بازرسی انتخابات ورامین در فرمانداری شهرستان مستقر و به منظور حسن جریان انتخابات، اجرای صحیح قوانین انتخابات و صیانت از آراء مردم در انتخابات ، آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و گزارش های مردم شهرستان و نامزدهای نمایندگی، درباره تخلفات احتمالی انتخاباتی است.

وی خاطر نشان کرد: در جریان برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد، ۱۸۹ بازرس در شعب اخذ رأی ورامین حضور داشته و ۱۲ سر بازرس نیز بر فعالیت بازرسین شعبه، توسط یک سر بازرس، مورد نظارت قرار می گیرد.

کارخانه افزود: بازرسان انتخابات در سه مرحله پیش، حین و بعد از برگزاری انتخابات بر حسن اجرای فرایند این رویداد مهم سیاسی نظارت داشته و با هر گونه مورد تخلف برخورد می‌کنند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی در شهرستان ورامین تصریح کرد: مردم و نامزدهای انتخابات می‌توانند در صورت مشاهد هر گونه تخلف احتمالی مراتب را با استفاده از شماره تلفن 36280551 به اطلاع هیأت بازرسی انتخابات ورامین برسانند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400032619645
  • خبرنگار : 50291

برچسب‌ها