رئیس علوم پزشکی شیراز خواستار شد:

مشارکت در انتخابات همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رئیس علوم پزشکی شیراز ضمن دعوت از مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد، ابراز امیدواری کرد که انتخاباتی پرشور را همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، شاهد باشیم.

دکتر مهرزاد لطفی در جلسه روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت کووید۱۹ علوم پزشکی شیراز، با تاکید بر اهمیت مشارکت پرشور مردم در حرکت ملی انتخابات، از مردم خواست تا در کنار مشارکت آگاهانه، رعایت پروتکل های بهداشتی و مراقبت از سلامت خود و اطرافیان را مدنظر داشته باشند.

او با اعلام آمادگی تیم بازرسان بهداشت دانشگاه برای همکاری با حوزه های برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، ابراز امیدواری کرد با مشارکت عمومی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه، بیست و هشتم خرداد با رعایت کامل اصول بهداشتی و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

تاکید دیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست امروز، افزایش توجه جوانان جامعه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به کووید۱۹ بود که طی آن از جوانان درخواست کرد تا با پرهیز از ساده انگاری و توجه به خطر بالای انتقال بیماری کرونا، سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند.

او افزود: با توجه به طولانی شدن دوران همه گیری کووید۱۹ در کشور، نه تنها نباید رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی از دیگران و ضدعفونی و شستشوی مرتب دست ها دچار فراموشی شود، بلکه باید با توجه به شیوع گونه های مختلف کروناویروس، پروتکل های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400032619448
  • خبرنگار : 50440