دبیرکل جبهه حامیان ولایت:

معیارهای رهبری در انتخاب اصلح نصب العین باشد

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه برای انتخاب اصلح باید معیارهای رهبری را نصب العین قرار دهیم، گفت: اگر مردم در انتخاب اصلح دقت نداشته باشند، مشکلات مرتفع نمی‌شود.

آیت‌الله قاسمعلی نوچمنی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را در حساس‌ترین برهه از زمان در پیش داریم، بیان کرد: ریزش‌ها و خیزش‌ها را شاهد هستیم و نیازهای مردم را رصد کرده‌ایم.

او با بیان اینکه قوه مجریه بزرگترین قوا بوده و از حساسیت زیادی برخوردار است، افزود: مقام معظم رهبری ناظر بر همه هستند و قوا و نیروهای مسلح را هدایت می‌کنند، اما اجرا به عهده ریاست جمهوری است.

رئیس شورای راهبردی ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات بیش از ۵۴۰ نفر ثبت نام کردند و عده کثیری از این تعداد رد شدند، چرا که تنها یک نفر را برای ریاست جمهوری می‌خواهیم، ادامه داد: باید حضور حداکثری که خواست رهبری، امام(ره) و شهدا بوده، رقم بخورد.

نوچمنی با بیان اینکه انتخابات دو وجه دارد، یکی نفس انتخابات و دیگری نتیجه انتخابات است، خاطرنشان کرد: مرحله اول نفس انتخابات است و باید مردم و جوانان را تشویق کنیم که در انتخابات شرکت کنند و نشان دهند که مردم ما انقلاب و نظام و رهبری را دوست دارند.در این مرحله رای به هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری فرق ندارد و تلاش ما بر حضور حداکثری مردم است.

او هم‌چنین با بیان اینکه در گام دوم نتیجه انتخابات مهم است، عنوان کرد: در این مرحله فردی که انتخاب می‌کنیم مهم است چون ۴ سال می‌خواهیم سرنوشت کشور را تعیین کنیم، اگر انتخاب مطلوب و اصلح مطابق با معیارهای رهبری و امام راحل داشته باشیم مشکلات امروز را نخواهیم داشت.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت افزود: مردم باید مطالبه‌گر باشند و نیازهای خود را از مسئولان طلب کنند.البته معیشت مردم نخستین مطالبه باید باشد و حق‌ مردم ما این نیست که برای یک لقمه نان به مشقت بیفتند.

نوچمنی رعایت موازین رهبری در دیپلماسی خارجی را از مواردی عنوان کرد که مردم باید برای انتخای یک کاندیدای اصلح ریاست جمهوری در نظر بگیرند و تاکید کرد: میدان بوده که به دیپلماسی ما عزت داده است.

او همچنین در خصوص تصمیم دولت آینده در رابطه با ارتباط با آمریکا، گفت: ما اصول و موازین و خط قرمزهایی داریم و عدول از اینها امکانپذیر نیست.

رئیس شورای راهبردی ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه هرگاه استکبار از خوی درندگی خود دست بردارد می‌توانیم رابطه برقرار کنیم، گفت: خط قرمز ما صهیونیست است که با او سازش نداریم و معتقدیم اسرائیل باید حذف شود. با همه سازش و معامله خواهیم کرد به شرط اینکه اصول و موازین انقلاب را رعایت کنند.

نوچمنی هم‌چنین در در خصوص چند دسته‌گی ستادهای آیت‌الله رئیسی در استان‌ ها گفت: ستادهای ایشان در استان‌ها تشکیل شده و چند دست بودن آن برای فراگیری و دعوت مردم است و اینها مزاحم هم نیستند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400031209376
  • خبرنگار :