شهلا بهروزی راد:

کاپ "مجارستان" می‌تواند سکوی پرتابم باشد

تنها بانوی قایقران پارالمپیکی ایران که حدود 20 روز پیش در رقابت های کاپ جهانی پاراکانو مجارستان به مقام چهارم رسید در اولین اظهار نظر خود در باره این رقابت ها، گفت: این مسابقات و کسب جایگاه چهارم در آن می تواند همانند یک سکوی پرتاب باشد تا بتوانم با تلاش و کوشش بیشتر به خواسته قلبی‌ام که سکوی پارالمپیک است، دست یابم.

شهلا بهروزی راد در گفت و گو با ایسنا، بااشاره فاصله زمانی کم تا زمان برگزاری رقابت های پارالمپیک 2021، اظهارکرد: تا زمان اعزام به این مسابقات تقریبا سه اردوی 21 روزه دیگر در پیش دارم که در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه مدت زمان زیادی تا المپیک باقی نمانده، برای همین در این مدت بصورت مستمر در تهران می مانم تا تمریناتم را دنبال کنم.

بانوی ملی پوش قایقرانی ایران اضافه کرد: تا مسابقات پارالمپیک حدود سه ماه باقی مانده و تمام تلاشم طی این مدت این خواهد بود که با تمرینات مداوم بتوانم به خواسته و هدف نهایی‌ام که قرار گرفتن روی سکوی پارالمپیک است، دست یابم.

بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران که سال گذشته در رقابت های جهانی مجارستان با قرار گرفتن در جایگاه سوم این رقابت ها موفق به کسب سهیمه پارالمپیک شد، با بیان اینکه در حال حاضر روزانه چهارساعت تمرین می کند، افزود: روزانه سه جلسه تمرین دارم تا بتوانم سطح آمادگی ام را به حد رقابت های پارالمپیک برسانم.

بهروزی راد که 25 اردیبهشت امسال در رقابت های کاپ جهانی پاراکانو در مجارستان به مقام چهارم رسید، اعلام کرد:  این مسابقات و قرار گرفتنم در جایگاه چهارم می تواند همانند یک سکوی پرتاب باشد تا بتوانم با تلاش و کوشش بیشتر به خواسته قلبی ام که سکوی پارالمپیک است، دست یابم.  

ملی پوش پاراکانو قایقرانی ایران در ارتباط با وضعیت فعلی رکوردهایش هم گفت: تا زمانی که به اوج آمادگی نرسم، نمی توانم درباره رکوردهایم نظری بدهم.

وی خاطرنشان کرد: البته این مسئله را هم باید مدنظر گرفت که رکورد زدن به شرایط جوی نیز بستگی دارد و هنوز به صورت قطع نمی توانم بگویم رکوردهایم در چه حدی هستند.

بهروزی راد در پایان با قدردانی از تلاش های مسعود مهدوی نیا مربی قایقرانی و محمدرضا محسنی مربی اختصاصی بدنسازی خود، گفت: امیدوارم با مدال آوری در المپیک زحمات این مربیان را جبران کنم.  

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400031209147
  • خبرنگار : 50184