مدیرعامل برق تبریز تشریح کرد

اقدامات اضطراری مدیریت مصرف برق در ساختمان‌های اداری صنعت آب و برق آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از انجام اقدامات اضطراری لازم در ساختمان‌های اداری و سایر ساختمان‌های تحت پوشش صنعت آب و برق آذربایجان‌شرقی در راستای مدیریت مصرف برق با شروع ایام گرم سال خبر داد.

عادل کاظمی با اعلام این خبر، افزود: شرکت‌های صنعت آب و برق استان اقدامات اضطراری مدیریت مصرف برق در ساختمان‌های اداری و سایر ساختمان‌های تحت پوشش خود را از 15 اردیبهشت تا 15 شهریور ماه سال جاری آغاز کرده‌اند.


وی با تشریح این اقدامات، ادامه داد: انتخاب و معرفی مدیر انرژی جهت کنترل و پایش بار مصرفی ساختمان‌های زیرمجموعه، کاهش میزان قدرت و انرژی مصرفی ساختمان‌های تابعه در طی این مدت و در ساعات کاری به میزان 50 درصد مصرف دوره‌ی مشابه سال قبل، ممنوعیت استفاده از کولرهای گازی و چیلر در ساختمان‌های اداری شرکت و زیرمجموعه‌ی آن‌ها از جمله‌ی مهم‌ترین اقدامات اضطراری لازم در ساختمان‌های اداری و سایر ساختمان‌های تحت پوشش صنعت آب و برق استان آذربایجان‌شرقی در راستای مدیریت مصرف برق با شروع ایام گرم سال است.


به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، وی در پایان بر لزوم استفاده‌ی کولر آبی با دور کند و تنظیم ترموستات آن روی 26 درجه سانتی‌گراد و بکارگیری دیزل ژنراتورهای اضطراری برق از ساعت 10 صبح تا اتمام ساعات کار اداری در این طرح تاکید کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400022921279
  • خبرنگار :

برچسب‌ها