تجلیل از برگزیدگاه جشنواره مدرسان برتر علمی کاربردی در استان سمنان

در آیینی با حضور سرپرست مرکز امور مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان و روسای مراکز علمی کاربردی از مدرسان و اساتید برتر مراکز علمی کاربردی استان سمنان تجلیل شد.

دکتر قربانیان رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان در آیین تجلیل از اساتید برتر مراکز علمی کاربردی استان بر لزوم جذب اساید خبره تجربی تاکید و اظهار کرد: براساس نیازسنجی‌های دانشگاه جامع، مراکز علمی کاربردی این استان، نیازمند جذب حداقل 40 مدرس خبره تجربی هستند که این نیاز باید با تلاش مراکز علمی کاربردی فعال در استان مرتفع شود.

وی با بیان اینکه افراد دارای صلاحیت "خبره تجربی" معمولا در خلوت خود مشغول کار هستند، افزود: مراکز علمی کاربردی باید اینگونه مدرسان را شناسایی و زمینه جذب آنها را فراهم کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان با بیان اینکه دانشگاه جامع فرآیند جذب مدرسان خبره تجربی را کوتاه کرده خاطرنشان کرد: استان سمنان از نیروی انسانی ماهر زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در استان سمنان مشاغل زیادی وجود دارد که زمینه کار و متقاضی آن وجود دارد اما نیروی متخصص آن کمتر وجود دارد اضافه کرد: دانشگاه علمی کاربردی باید با شناسایی اینگونه مشاغل، زمینه را برای تربیت نیروی انسانی در این بخش ها فراهم کند.

دکتر قربانیان با بیان اینکه شاهرود از قطب‌های مهم کشاورزی و باغداری است تصریح کرد: باید رشته‌های دانشگاهی متناسب با این ظرفیت‌ها در مراکز علمی کاربردی استان تعریف شود.

وی با بیان اینکه افراد متخصصی در همین مناطق وجود دارند که به علت تقاضای بالا، گاه برای یک کار، نوبت 6 ماه بعد را می‌دهند لذا باید با شناسایی اینگونه افراد خبره از توان تخصصی و مهارتی آنها برای آموزش دانشجویان و متقاضی و تعریف کدرشته‌های جدید و میان‌رشته‌ای استفاده شود.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان سمنان از معرفی منتخبین جشنواره مدرسان برتر دانشگاه علمی کاربردی استان خبر داد و افزود: در این جشنواره مدرسان برتر در رشته‌های مختلف صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و...معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایسنا در این آیین از مهدی خاتمی به عنوان مدرس برتر علمی کاربردی استان در گروه صنعت، شهرام طاهری به عنوان مدرس برتر در گروه آموزشی کشاورزی و معصومه ابراهیمی به عنوان مدرس برتر در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی تجلیل شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400022719238
  • خبرنگار : 50233