دبیر شورای زکات:

مردم چهارمحال و بختیاری بیش از یک میلیارد تومان زکات فطره پرداخت کردند

دبیر شورای زکات چهارمحال و بختیاری گفت: میزان زکات فطره پرداختی مردم استان در روز عید فطر یک میلیارد و ۱۶۶ میلیون و ۹۸۸ هزار تومان گزارش شده است.

 علی ملک پور ۲۶ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند جمع‌آوری زکات فطریه توسط کمیته‌امداد امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری، گفت: میزان زکات فطره پرداختی مردم استان در روز عید فطر یک میلیارد و ۱۶۶ میلیون و ۹۸۸ هزار تومان گزارش شده است.

دبیر شورای زکات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مبالغ جمع‌آوری شده زکات فطره هر منطقه در کوتاه‌ترین زمان طبق احکام شرعی به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد، بیان کرد: باتوجه به پرداخت زکات فطره مردم روستاهای استان به نیازمندان همان روستاها، مراحل ثبت مبالغ پرداختی و ارائه گزارش تا چند روز آینده انجام می‌شود.

وی افزود: این میزان زکات با مراجعه حضوری مردم چهارمحال و بختیاری به پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره در شهرها، مراکز نیکوکاری و پرداخت غیرحضوری از طریق کد دستوری #۵*۸۸۷۷*، شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۹۴ (فطریه عام) و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۶۰(فطریه سادات) و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ جمع‌آوری شده است.

ملکپور با اشاره به استقرار ۹۴۹ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در محل برگزاری نماز عید فطر، مراکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد در سطح چهارمحال و بختیاری و مساجد استان با آرم مخصوص شورای زکات گفت: شورای زکات تنها بر روند دریافت و پرداخت زکات فطریه نظارت دارد.

دبیر شورای زکات چهارمحال و بختیاری میزان زکات فطره پرداختی مردم استان در سال گذشته را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عنوان و مطرح کرد: مبالغ پرداختی زکات فطره در همان روز عید فطر از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به حساب نیازمندان واریز شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400022617986
  • خبرنگار :