مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل استان اردبیل:

بیشترین متقاضی مشاغل خانگی در اردبیل، زنان خانه‌دار  هستند

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل استان اردبیل گفت: بیشتر ثبت‌نام کنندگان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از استان اردبیل، زنان خانه‌دار هستند.

دبیر دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل استان اردبیل در حاشیه دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: یکی از دغدغه‌های مهم بانوان خانه‌دار، داشتن نوعی کسب و کار و فعالیت اقتصادی در اجتماع بدون وارد شدن آسیب به امور زندگی و خانواده است که طرح مشاغل خانگی نیز از چنین ویژگی برخوردار است و این دغدغه را در جامعه تا حدود قابل توجهی مرتفع می‌سازد.

 میثم ضارب نیا، در ادامه افزود: داشتن یک کسب و کار خانگی با درآمد پایدار و ورود بانوان و دختران خانه‌دار به عرصه‌ فعالیت‌های اقتصادی موضوعی است که در برخی کشورهای آسیایی از جمله چین و ژاپن به‌صورت موفقیت‌آمیزی به اجرا درآمده و در کشور ما نیز در صورت اجرای صحیح می‌تواند کمک ‌حال اقتصاد خانواده‌ها باشد.

در این دیدار، فریبا محمدلو، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز ضمن استقبال از اجرای طرح مشاغل خانگی در اردبیل، آمادگی خود را جهت همکاری در اجرای هرچه بهتر طرح و رفع چالش‌های موجود اعلام کرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400022517229
  • خبرنگار :