رشد ۶۱ درصدی ارزش معاملات بورسی در زنجان

مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان گفت: هفته گذشته ارزش معاملات انجام شده در این منطقه ۶۱ درصد افزایش داشته است.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات هفته منتهی به ۸ اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: ارزش معاملات این منطقه طی هفته گذشته ۶۱ درصد نسبت به هفته ماقبل، رشد داشت، به طوری که طی هفته گذشته ۱۵۹ میلیون و ۶۵۷ هزار و ۶۳۱ سهم در مجموع به ارزش بیش از ۹۱۸ میلیارد و ۴۰۵ میلیون و ۱۷۷ هزار ریال معامله شد.

وی با اشاره به ارزش معاملات مربوط به خرید و فروش، افزود: ارزش سهام خریداری‌ شده در این مدت بیش از ۳۳۲ میلیارد و ۹۱۶ میلیون و ۶۹۱ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بیش از ۵۸۵ میلیارد و ۴۸۸ میلیون و ۴۸۵ هزار ریال است.

این مسئول با بیان اینکه ۳۶ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۶۴ درصد به فروش سهام اختصاص یافت، ادامه داد: این معاملات توسط ۲۳ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان، با اشاره به معاملات بورس این منطقه در هفته ماقبل (۲۸ فروردین تا اول اردیبهشت) خاطرنشان کرد: در این مدت نیز ۵۲ میلیون و ۴۱۴۲ هزار و ۹۸۵ سهم و حق تقدم سهام در مجموع ارزش بیش از ۵۶۹ میلیارد و ۳۶۲ میلیون و ۶۱۵ هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شده بود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400021208360
  • خبرنگار : 50165