فرمانده انتظامی استان خبر داد:

جریمه ۵ هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ۲۱ فروردین ماه تا کنون بیش از پنج هزار قبض جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

سردار ناصر فرشید، امروز شنبه ۱۱ اردیبهشت در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به ممنوعیت ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی، از استمرار طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲تا۳ صبح در همه شهرهای استان بدون در نظر گرفتن رنگ آنها نیز خبر داد و بیان کرد: از ۲۱ فروردین ماه تا کنون بیش از پنج هزار قیض جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

به گزارش ایسنا، و با بیان اینکه متاسفانه عدم رعایت محدودیت‌های زیاد است، گفت: به طور میانگین روزانه ۲۲۸خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های شبانه جریمه شدند.

وی از صدور ۸۲ برگه جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در استان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت ۱۹۸خودرو متخلف هم یک میلیون تومان جریمه شده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به ممانعت ورود ۱۱۱ دستگاه خودرو و ممانعت از خروج ۱۷ هزار خودرو به شهرهای قرمز در مدت زمان اجرای طرح تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت ۱۸۰ هزار تذکر لسانی نیز صورت گرفته است.

عباس جرجانی، رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان‌جنوبی نیز گفت: اصناف از ادامه محدودیت‌های کرونایی به واسطه آسیب اقتصادی نگران هستند.

و با بیان اینکه از ۲۷ هزار واحد صنفی در خراسان‌جنوبی تعداد ۹ هزار و ۴۰۰ صنف در گروه یک قرار دارند، تصریح کرد: حدود ۶۰ درصد اصناف خراسان‌جنوبی نیز در گروه‌های دو، سه و چهار قرار دارند.

وی بیان‌ کرد: اینکه اصناف علی‌رغم اعمال محدودیت‌ها اقدام به بازگشایی واحد صنفی خود می‌کنند شکل اعتراض به خود گرفته است.

جرجانی یادآور شد: صاحب واحد صنفی هزینه اجاره مغازه، اجازه منزل و هزینه زندگی دارد که همه این مسائل منجر به اختلافات خانوادگی شده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400021107724
  • خبرنگار :