هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال

"شاهین" کرمانشاه دوباره قعر نشین شد

تیم شاهین کرمانشاه در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در دیداری خارج از خانه با نتیجه 5 بر 3 مغلوب تیم آیندگان بندرعباس شد.

سیداحسان احسانی سرپرست تیم شاهین پس از این دیدار در گفت و گو با ایسنا ضمن انتقاد از فشردگی بازی ها، اظهار کرد: تیم ما در حالی برابر آیندگان بندرعباس قرار گرفت که پنج روز پیش یک دیدار دیگر را برگزار کرده بودیم.

وی تصریح کرد: در فاصله مدت زمان کم تا دیدار برابر حریف بندرعباسی بازیکنانم فرصت ریکاوری نداشتند و تنها یک جلسه تمرین کردند.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه یادآورشد: خستگی ناشی از دیدار پنج روز پیش و مسافت زیاد کرمانشاه تا بندرعباس باعث شد تا نتوانیم در این دیدار خوب عمل کنیم.

وی اظهار کرد: البته تا دقایق پایانی نیمه اول شاهین تیم برتر زمین بود، اما از نیمه دوم به دلیل کاهش انرژی و فشاری که به بازیکنان وارد شده بود، خوب عمل نکردیم.

احسانی با بیان اینکه دیدار با آیندگان بندرعباس سنگین و فشرده بود، عنوان کرد: برنامه ریزی فدراسیون برای برگزاری لیگ اصلا مناسب نبود، چرا که یک تیم نمی تواند به فاصله پنج روز دو بازی سخت را انجام دهد.

گل های تیم شاهین را در این دیدار حمیدرضا سلیمانی و پیام رستمی به ثمر رساندند.

تیم شاهین در گروه سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال با انجام 9 بازی و کسب یک پیروزی، 6 مساوی و 2 باخت و مجموع 9 امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار دارد.

تیم خانه صنعت دیگر نماینده کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال ساعت 22 امشب به مصاف تیم فولاد هرمزگان می رود.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400021006700
  • خبرنگار : 50184