یک مسئول تاکید کرد

برخورد قانونی با اداراتی که در تامین آب شرب کوتاهی کنند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: هرگونه نگرانی درخصوص سلامت آب شرب باید با سرعت برطرف شود و اداراتی که در این زمینه کوتاهی کنند مشمول برخوردهای قانونی خواهند شد چرا که سلامتی مردم خط قرمز ماست.

به گزارش ایسنا، بهمن خطیبی ظهر پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا، موضوع سلامت مواد غذایی و آب شرب دارای اهمیت بالایی است، بخصوص با آغاز فصل گرما که بصورت دائم باید سلامت کیفی آب شرب رصد شده و نظارت‌های لازم انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا برای گروه هدف در این شهرستان تاکید کرد: سالمندان عزیز هیچ‌گونه مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند زیرا شبکه بهداشت و درمان از طریق پرونده الکترونیک سلامت با این افراد تماس خواهد گرفت و برای جاماندگان نیز سامانه تلفنی تعریف خواهد شد تا با آن شماره تماس گرفته و اطلاعات آنها جهت واکسیناسیون کرونا ثبت شود.

 وی ادامه داد: واکسیناسیون گروه‌های هدف از جمله پرسنل کادر بهداشت و درمان و پاکبانان قرچک به‌طور کامل انجام شده و واکسیناسیون جمعیت بالای ۸۰ سال نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: جمع‌آوری زکات فطره نیز منسجم و توسط خیریه‌های قانونی انجام می‌شود که این مراکز بایستی مجوز لازم را از کمیته امداد امام خمینی(ره) دریافت کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400020906468
  • خبرنگار : 50291