رئیس شورای شهر تبریز:

مردم با انتخاب اعضای شورا در اداره شهر مشارکت می‌کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مردم با انتخاب اعضای شورا، نظر خود را در مورد مسائل مختلف شهر مطرح و مشارکت می‌کنند.

شهرام دبیری در مراسم افتتاح مجموعه پروژه‌های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی، ضمن تبریک روز شوراها، اظهار کرد: شوراها نهادهای مدنی هستند که در جامعه توسعه یافته و مردم سالاری دینی را مطرح کرده‌اند. طی پنج دوره گذشته شورای شهر، سیر تکاملی داشته و به خوبی در شهرهای مختلف نهادینه شده است.

وی ادامه داد: در دوره فعلی مدیریت شهری نیز کارهای خوبی در بحث برنامه ریزی داشته‌ایم و چشم انداز ۱۲ ساله و برنامه پنج ساله که تمامی احکام آن تصویب شده، تدوین شده است و بودجه ریزی نیز بر اساس آن انجام می‌شود. این کار به صورت علمی و کارشناسی انجام شده و در آینده هم ادامه خواهد یافت.

وی عنوان کرد: در زمینه اصلاح کارهای شهرداری و شفافیت، در دوره فعلی کارهای خوبی انجام شده است و اکثر پروژه‌ها با مناقصه عمومی برگزار می‌شوند تا مردم در جریان برگزاری مناقصه‌ها و اجرای پروژه‌ها قرار بگیرند.

دبیری افزود: یکی از مهم ترین موارد دوره پنجم شورا، افزایش مشارکت مردم در برنامه‌ها بوده است. ما کارهای فرهنگی، عمرانی، رفاهی و ... را انجام داده‌ایم اما زمانی می‌توانیم ادعا کنیم عملکرد خوبی داریم که مشارکت مردم را همراه خود داشته باشیم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی گفت: تبریز شهر اولین‌ها و پاک ترین شهر ایران است که این اتفاق در سایه مدیریت شهرداری و زحمات کارگران زحمتکش و ایثارگر شهرداری است. 

انتهای پیام 

  • پنجشنبه/ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400020906429
  • خبرنگار :

برچسب‌ها