استاندار کرمان:

نباید شائبه برخورد سلیقه ای در تائید صلاحیت ها وجود داشته باشد

استاندار کرمان گفت: نباید در برخی شهرستان ها و شهرها شائبه برخورد سیاسی و سلیقه ای وجود داشته باشد و انتظار داریم عادلانه برخورد شود.

دکتر"علی زینی وند" ظهر امروز 9 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به تائید صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر استان اظهار کرد: نباید در برخی شهرستان ها و شهرها شائبه برخورد سیاسی و سلیقه ای وجود داشته باشد و انتظار داریم عادلانه برخورد شود.

وی افزود: جاهایی که مصرّح است و استناد قانونی دارد، ما هم جدی هستیم اما جاهایی که برخورد مساوی نمی شود و افراد با سوابق شبیه هم، یکی رد و دیگری تائید می شود باید توجه کرد.

زینی وند تصریح کرد: با شناختی که از اعضای هیئت نظارت و نمایندگان مجلس داریم مطمئن هستیم این شائبه ها را رفع می کنند و از همه نامزدهایی که تائید صلاحیت نشده اند، انتظار داریم از فرصت اعتراض استفاده کرده و مستندات را ارائه بدهند تا در موعد قانونی بررسی شود و امیدواریم شاهد حضور همه سلایق و افراد توانمند در این دوره از انتخابات باشیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات الکترونیک ربطی به اینترنت ندارد و در بستر اپراتورهای داخلی تعریف شده و مباحث تخصصی است، گفت: همه دستگاه های دولتی، فرمانداری ها و امکانات دولتی و نظام در اختیار انتخابات هستند و قانون است و اگر کسی سرپیچی کرد، به دادگاه معرفی کنید.

وی خطاب به مسئولان ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: سعی کنید در برگزاری امر انتخابات از نیروهای اداری استفاده کنید و با حراست هماهنگ شود چراکه انتخابات مقوله حساسی است.

زینی وند بیان کرد: باید چارچوب هزینه های انتخابات مشخص باشد که در تعامل بین رییس ستاد انتخابات و معاون توسعه مدیریت و تامین منابع انجام می شود.

وی با اشاره به تخلیه تلفنی گفت: باید مراقب بود و تنها به سلسله مراتب خودتان پاسخگو باشید.

استاندار کرمان اظهار کرد: همه شعب و اعضای هیئت اجرایی انتخابات باید دقیق دیده شده و با توجه به شرایط کرونایی نیروهای کلیدی را رزرو ببینید و افراد بیشتری آموزش بدهید تا در روز انتخابات (به دلیل بیماری و یا ابتلا به کرونا) مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400020906343
  • خبرنگار : 50187