رئیس اتاق اصناف مشهد:

در حال پیگیری برای دریافت میزان دقیق خسارات آتش‌سوزی بازار مصلی هستیم

رییس اتاق اصناف مشهد در ارتباط با آتش سوزی رخ داده در شب گذشته واقع در بازار آجیل و خشکبار مصلی گفت: درحال پیگیری دریافت دقیق آمار خسارات از آتش‌نشانی هستیم و برای جبران خسارت‌های وارد شده بر اصناف از طرح "معین آتش سوزی اصناف" استفاده خواهیم کرد.

محمود بنانژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزان خسارات اصناف پس از آتش سوزی شب گذشته در بازار مصلی اظهار کرد : هنوز آمار دقیقی از میزان خسارات وارد شده بر اصناف در پی آتش سوزی بخشی از بازار آجیل و خشکبار از جانب آتش‌نشانی دریافت نکرده‌ایم اما درحال پیگیری هستیم.

وی به توضیح یک طرح در جهت جبران خسارت های وارد شده به اصناف در پی آتش‌سوزی ها پرداخت و تصریح کرد : ما از چندسال گذشته پیگیر آتش سوزی‌هایی که در واحدهای صنفی صورت می‌گیرد بوده‌ایم و یک طرح با عنوان "معین آتش‌سوزی اصناف"  آماده کرده‌ایم. همچنین بررسی و تحقیقات لازم را با کمک آتش‌نشانی، بیمه و...  در جهت دریافت اطلاعاتی مبنی بر این که طی سال‌های 95 تا 99 در  صنوف مختلف چقدر آتش سوزی رخ می‌دهد انجام داده‌ایم و نتیجه این تحقیقات ایجاد چنین طرحی است.

رییس اتاق اصناف مشهد همچنین خاطرنشان کرد: ما در وهله اول بر پیشگیری و رعایت تمام مسائل مربوط به آتش سوزی  تاکید می‌کنیم و سپس برای جبران خسارت‌ها از بیمه استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400020805635
  • خبرنگار :

برچسب‌ها