مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان:

پویش قرآنی «در بهشت» در دانشگاه‌های ایلام برگزار می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام از برگزاری پویش قرآنی «در بهشت» در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «غلامرضا غیاثی» اظهار کرد: رسالت اصلی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها توسعه و تعمیق باورهای دینی ، گسترش اعتقادات مذهبی، آموزش‌های بنیادی و اساسی در حوزه دینی و اقدامات و فعالیت هایی با رویکرد دینی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه مخاطبان دفاتر نهاد در دانشگاه‌ها در وهله اول دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی و در مرحله دوم اساتید گرانقدر و در مرحله سوم کارکنان دانشگاه‌ها است، تصریح کرد: رویکردهای اساسی فعالیت دفاتر نهاد رهبری رویکرد دینی و فرهنگی است که بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزهای مختلف آموزشی اردوی ، رسانه‌ای و تبلیغ دینی انجام شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام گفت:این فعالیت‌ها در شرایط خاصی مانند ماه مبارک رمضان ساماندهی می‌شود و در قالب طرح‌هایی مانند ضیافت اندیشه اساتید، ضیافت اندیشه دانشجویان در سال های گذشته به صورت حضوری برگزار شد اما امسال به دلیل شرایط کرونایی بیشتر این فعالیت‌ها در بستر رسانه‌ای و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

غیاثی مسابقه حفظ و مفاهیم آیات مبارکه قرآن کریم، شرکت در دوره آموزش های مجازی، مسابقه قرآنی ترجمه نمایشنامه ای " طنین وحی" ، مسابقه عهدنامه حضرت امیر علیه السلام خطاب به مالک اشتر " منشور حکومت علوی"، رزمایش مواسات _ 1400، تولیدات رسانه ای، صوتی-تصویری، فعالیت های مکمل کلاس های معارف و بخش ویژه همکاران نهادی  را محورهای این پویش اعلام کرد و گفت: فراخوان این برنامه در سامانه‌های مجازی تمام دانشگاه‌ها و دفاتر نهاد قرار داده شده است.

وی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها خواست برای تقویت بارمعنوی و فرهنگی و برخورداری از امتیازات طرح از طریق سامانه‌های تعریف شده به پویش ملی در بهشت بپیوندند و  در فعالیت‌های این طرح شرکت کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام ابراز امیدواری کرد دانشگاهیان عزیز در این راستا همراهی و همفکری و فعالیت داشته باشند و از فرصت ماه مبارک رمضان برای افزایش بار معنوی خود از اجرای این طرح بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400020603857
  • خبرنگار :