رئیس ستاد دیه استان:

باید برای کاهش زندانیان مهریه در آذربایجان غربی چاره ای اندیشید

رئیس ستاد دیه آذربایجان غربی گفت: ۴۵۰نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان نیازمند کمک های مالی هستند.

ابراهیم کریم زاده در گفت وگو با ایسنا افزود: ۴۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان نیازمند کمک های مالی هستند که از این تعداد کمتراز ۱۰ نفر زن هستند.
وی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال گذشته تمامی جشن های گلریزان درماه مبارک به صورت مجازی برگزار می شود، تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۳۳۴ نفراز زندانیان جرایم غیر عمد در استان آزاد شدند که از این تعداد ۱۱مورد زن ومابقی مرد بودند. 

کریم زاده اظهار کرد: جمع کل بدهی های پرداختی زندانیان آزاد شده توسط خیرین در استان، بیش ازیک میلیارد و ۳۴۰میلیون ریال بود.

رئیس ستاد دیه آذربایجان غربی با تاکید به اینکه مبلغ گذشت شاکیان طی سال گذشته ۴۳۸ میلیارد و ۷۵۱میلیون ریال بوده، اظهار کرد: همچنین مبلغ ۲۶ میلیارد و ۲۳۴میلیون ریال نیز مبلغ بدهی زندانیان آزاد شده از طریق نقدینگی خانواده پرداخت شده است.
 
کریم زاده درخصوص بیشترین آمار ورودی محکومان مالی نیز یاد آورشد: آمار ورودی محکومان مهریه و بدهکاران مالی در جرایم غیر عمد استان بالا است که باید برای کاهش این آمار چاره ای اندیشیده شود.

وی ادامه داد: باتوجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری حضوری جشن های گلریزان شماره حساب ۱۳۱۳ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۵۴۲۰ برای دریافت کمک های نقدی خیرین آذربایجان غربی درنظر گرفته شده است. 

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1400013118411
  • خبرنگار :