درگذشت یکی از مدیران آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد درپی ابتلا به کرونا

رئیس اداره آب و فاضلاب شهر "چیتاب " از توابع شهرستان بویراحمد یکشنبه شب بر اثر ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد علی محمد غریبی با اشاره به درگذشت رئیس اداره آب و فاضلاب شهر چیتاب از توابع شهرستان بویراحمد گفت: مرحوم محمدباقر راور از یادگاران دوران دفاع مقدس و از جانبازان سرافراز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا یکشنبه شب ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰  پس از تحمل چندین روز درد و بیماری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج به رحمت ایزدی پیوست.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب استان افزود: مرحوم محمد باقر راور از نیروهای متعهد و سخت کوش آب و فاضلاب استان بودند.
وی ضمن تسلیت این ضایعه تاسف بار به بیت داغدار، بازماندگان سوگوار و کارکنان خدوم صنعت آب و برق بویژه پرسنل زحمتکش آبفا سراسر استان افزود: ضروریست تمامی پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل های وضع شده پیرامون مقابله با ویروس کرونا توسط هم استانی ها بویژه در مراجعه به ادارات رعایت شود.

گفتنی است که محمدطاهر راور بردار مرحوم راور که در اصفهان مشغول به کار بود نیز چند روز پیش بعلت مبتلا شدن به کروناویروس فوت کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400013017857
  • خبرنگار : 50223