مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم‌های مستند «یادگار» تمدید نمی‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت ارائه آثار برای داوری جشنواره یادگار ۳۱ فروردین‌ماه است و این زمان تمدید نمی‌شود.

محمدحسین اسماعیلی با اشاره به جشنواره فیلم مستند یادگار تصریح کرد: شیوه برگزاری جشنواره‌ها منوط به دستور ستاد مقابله با کرونا است بنابراین شورای سیاست‌گذاری جشنواره تصمیم گرفت که در این شرایط خاص، فیلم‌ها داوری و فیلم‌های منتخب در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های پخش فیلم اکران شود.

وی افزود: درصورتی‌که شرایط بهتر شود و ستاد مقابله با کرونا اجازه دهد، فیلم‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت اعلام‌شده از طرف ستاد نمایش داده خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، دبیر جشنواره فیلم مستند یادگار اظهار کرد: در صورت بازگشایی سالن‌های سینما و بهبود شرایط، فیلم‌های جشنواره برای مردم نمایش داده می‌شود، با توجه به فرصت کوتاه باقی‌مانده تا آغاز جشنواره، همه فیلم‌های متقاضی و آماده نمایش باید درزمانی فشرده داوری شوند تا دبیرخانه جشنواره امکان برنامه‌ریزی نمایش آثار را داشته باشد.

وی تأکید کرد: از صاحبان آثار تقاضا می‌کنیم تا نسخه نهایی فیلم‌های ثبت‌نام‌شده را در موعد مقرر به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند، ضمن اینکه امسال بر اساسِ مقرراتِ اعلام‌شده، حداکثر تا ۳۱ فروردین‌ماه باید نسخه فیلم‌ها را برای بازبینی و داوری دریافت کنیم و امکان تمدید فرصت برای تکمیل و ارائه آثار وجود نخواهد داشت.

اسماعیلی بیان کرد: جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار، همزمان با هفته موزه‌ها و میراث فرهنگی از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400012816136
  • خبرنگار :