معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان اعلام کرد

اعمال قانون ۲۵۹۶ دستگاه خودروی ناقض محدودیت‌های شبانه در زنجان

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۲۵۹۶ دستگاه خودرو برای رعایت نکردن محدودیت تردد شبانه اعمال قانون شدند.

سرهنگ مرتضی عباسی پیش از ظهر امروز (۱۹ فروردین‌ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابه با کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان در سه حوزه اجرای طرح محدودیت تردد خودروهای غیربومی در ۱۸ نقطه از استان زنجان عوامل انتظامی و راهبر نسبت به اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا اقدام می‌کنند که دو نقطه در شهرستان زنجان، یک نقطه در شهرستان خرم‌دره و یک نقطه در  شهرستان ابهر مسدود شدند.

وی با بیان اینکه برابر تدابیر اتخاذ شده واحدهای ۱۸ گانه مستقر در استان زنجان در چهار نوبت از شبانه‌روز آمار عملکرد اخذ می‌شود و مورد پایش قرار می‌گیرد و به صورت میدانی نیز روزانه نظارت می‌شود، افزود: از ۱۵ تا ۱۹ فروردین‌ماه ۳۸۶۰ دستگاه خودرو که به شهرهای استان ورود داشتند، عودت داده شدند و ۱۹۴۷ مورد خودرو نیز به صورت دستی اعمال قانون شدند.

این مسئول با بیان اینکه طی چهار روز گذشته، ۱۱۶ واحد صنفی پلمب شدند، تصریح کرد: ۱۲ تیم در شهر زنجان، ۵ تیم در شهر ابهر، ۴ تیم در شهر خرم‌دره، ۴ تیم در شهر خدابنده و در شهرهای سلطانیه، طارم و ماه‌نشان نیز یک تیم متشکل از یک همکار انتظامی، پلیس تخصصی اماکن و یک نفر از دانشگاه علوم‌پزشکی در دو شیفت صبح و عصر نسبت به اجرای میدانی مصوبات اقدام می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در چهار روز گذشته، ۲۵۹۶ دستگاه خودرو به دلیل رعایت نکردن محدودیت تردد شبانه اعمال قانون شدند، گفت: در طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد؛ در شهر زنجان ۲۲ دستگاه دوربین، ۸ واحد گشت خودرویی، در شهر ابهر ۴ دستگاه دوربین و ۳ واحد گشت خودرویی، خرم‌دره ۳ دستگاه دوربین و ۳ گشت خودرویی، خدابنده ۳ واحد گشت خودرویی و مابقی شهرهای استان یک واحد گشت خودرویی نسبت به اعمال قانون در تردد شبانه اقدام می‌کنند.

عباسی با اشاره به بسته شدن تفرج‌گاه‌ها و بوستان‌های فضای باز، خاطرنشان کرد: امروز از ساعت ۱۵ در هر مزار یک واحد انتظامی مستقر خواهد شد تا در کنار مسئولان آرامستان‌ها امنیت را برقرار کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400011909624
  • خبرنگار : 50167