فرماندار کرمان:

برخی افراد سودجو نگاه منفعت طلبانه به شوراها دارند

فرماندار کرمان گفت: در بخش مرکزی کرمان به واسطه نزدیکی که به مرکز استان دارد بحث ارزش‌افزوده املاک بسیار حائز اهمیت است و سبب شده برخی افراد سودجو به شوراها نگاهی منفعت طلبانه داشته باشند و این انحراف متاسفانه در شورای برخی روستاها دیده شده است چرا که برخی از روستاها اهمیتشان از برخی شهرها بیشتر و قیمت املاکشان بالاتر است لذا می‌طلبد که نظارت جدی‌تر باشد.

"علی بابایی" در بازدید از سایت ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان کرمان اظهار کرد: بخش مرکزی کرمان بخش مهمی است که با سایر بخش‌ها به لحاظ حساسیت، وسعت و جمعیت تفاوت دارد و تعداد صندوق‌های اخذ رای در این بخش از برخی شهرستان‌ها هم بیشتر است.

وی افزود: در بخش مرکزی کرمان به واسطه نزدیکی که به مرکز استان دارد بحث ارزش‌افزوده املاک بسیار حائز اهمیت است و سبب شده برخی افراد سودجو نگاهشان به شوراها نگاهی منفعت طلبانه باشد و این انحراف متاسفانه در شورای برخی روستاها دیده شده است چرا که برخی از روستاها اهمیتشان از برخی شهرها بیشتر و قیمت املاکشان بالاتر است لذا می‌طلبد که نظارت جدی‌تر باشد.

بابایی با تاکید بر اینکه از هیئت نظارت درخواست داریم با دقت موارد را رصد کنند، گفت: وجود هیئت نظارت به عنوان فیلتر دوم کمک می کند که افرادی پویا، فعال و با اراده که به مردم خدمت می‌کنند، انتخاب شوند.

فرماندار کرمان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم، تصریح کرد: با این شرایط جنگ اقتصادی و کرونا و اینکه دشمنان از هر حربه‌ای استفاده و برنامه‌ریزی می‌کنند که حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی کم‌رنگ شود و وظیفه ماست که زمینه مشارکت را فراهم آوریم اما افزایش جذب مشارکت مردم نباید باعث شود افرادی که لایق نیستند وارد سیستم شوند لذا باید با تدبیر برنامه‌ریزی شود که زمینه حضور همه اقشار در انتخابات فراهم شود.

وی افزود: وظیفه ما و برگزارکنندگان انتخابات رعایت اصل بی‌طرفی و رعایت قانون انتخابات است و باید کارهایمان برای رضای پروردگار و دقت شود حرفها و کارهایمان رنگ‌ و بوی جانبداری از طیف و جناح خاصی نداشته باشد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400011708042
  • خبرنگار : 50189