رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):

۹۵۰۰ فرصت شغلی در سال گذشته در سیستان وبلوچستان ایجاد شده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: درسال ۹۹ در استان سیستان و بلوچستان ۹۵۰۰ فرصت شغلی با ۲۱۱ میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان  ایجاد شد که یک توفیق بزرگ در این زمینه محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، سیدمرتضی بختیاری که در آئین افتتاح ۱۰۰۰ واحدمسکونی مددجویان کمیته امداد در روستای رضا ازتوابع شهرستان نیمروز سیستان که باحضور دکترنوبخت برگزار گردید، سخن می‌گفت، افزود: برای سال جاری ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال داریم که امیدواریم در سراسر کشور گام های موثرتری برداشته شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: سال ۹۸ و ۹۹ سال پرافتخاری برای کمیته امداد ازجهت قدم برداشتن برای برطرف کردن یکی از نگرانی‌های اساسی عزیزانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند، بود.

بختیاری اضافه کرد: درسال ۹۸ و ۹۹ دربحث مسکن گام های بزرگی برداشته شده است، در تیرماه ۹۸ مقام معظم رهبری بصورت کتبی به کمیته امداد اعلام فرمودند که باید توانمندسازی و ایجاددرآمدباثبات برای افراد تحت پوشش و تهیدستان درصدربرنامه‌های کمیته امداد باشد.

وی افزود: ۶۰۰۰ واحد مسکونی دراستان سیستان و بلوچستان مربوط به کمیته امداد بوده که تا الان ۲۵۰۰ واحد رسما واگذار شده و ۵۰۰ واحد هم تا آخراردیبهشت امسال و الباقی تامهرماه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: درسبدحمایتی که به مددجویان کمک می‌کنیم مسکن از گرانترین وموثرترین مورد برای آرامش بخشیدن به خانواده های نیازمندمی‌باشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400011607337
  • خبرنگار : 30105