همزمان با روز طبیعت؛

۱۰ نقطه از مسیرهای خرم‌دره مسدود می‌شود

فرماندار خرم‌دره گفت: با توجه به موقعیت حساس شهرستان همزمان با روز طبیعت ۱۰ نقطه از مسیرهای شهرستان مسدود خواهد شد.

حجت محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سیزدهمین روز از بهار طبیعت، سنت کهن ایرانیان بر طبیعت‌گردی و دور هم بودن شکل گرفته که رسمی بسیار شایسته است و می‌تواند رشته مهربانی‌ها را محکم‌تر کند، اظهار کرد: متاسفانه سال ۱۴۰۰ نیز سایه شوم ویروس کرونا و نارنجی شدن وضعیت شهرستان و شناسایی افراد مشکوک مبتلا به ویروس جهش یافته مانع از برگزاری این سنت کهن و دیرینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به افزایش آمارها مسیرهای خروجی شهر به سمت روستاها و تفرجگاه‌ها در روز طبیعت ۱۳ فروردین در خرم‌دره مسدود خواهد بود، تصریح کرد: در راستای مبارزه و پیشگیری و قطع زنجیره بیماری کرونا و حفاظت از جان همشهریان و عزیزان‌مان، امسال نیز روز ۱۳ بدر باید در خانه‌ها بمانیم.

محمدی با یادآوری اینکه در برابر کرونا فقط تلاش کادر بهداشت و درمان به تنهایی کافی نیست و همه باید احساس مسئولیت کنند، یادآور شد: با توجه به موقعیت حساس شهرستان ۱۰ نقطه از مسیرهای خرم‌دره همزمان با روز طبیعت مسدود خواهد شد.

فرماندار خرم‌دره با تاکید بر رعایت قرنطینه خانگی از شهروندان خواست برای حفظ سلامتی خود و سایر همشهریان ۱۳ فروردین در خانه بمانند و از تجمع در پارک‌ها، بوستان‌ها، طبیعت، باغات و ... جدا خودداری کنند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400011304819
  • خبرنگار : 50163