زوج سارق در دام پلیس قزوین افتادند

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری زوج سارق با اعتراف به ۴۵ فقره سرقت خودرو خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در شهرستان البرز و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و تعداد قابل توجه سرقت‌ها، بلافاصله کارگروه ویژه‌ای از مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۵ مهرگان شهرستان البرز تشکیل و کلیه آثار باقیمانده از سرقت در محل‌های ارتکاب جرم مورد بررسی فنی و تخصصی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران ضمن بررسی‌های تخصصی با گشت‌زنی هدفمند به‌ویژه در ساعات ثبت شده در خصوص سرقت، زوج سارق را حین سرقت یک دستگاه خودروی سواری شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ عبدالمالکی خاطرنشان کرد: نحوه سرقت‌های این زوج به این صورت بود که آنان با شناسایی خودروهایی که کمترین امکانات و تجهیزات ضد سرقت را داشتند، اقدام به سرقت آن‌ها می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از سرقت کلیه قطعات و اقلام مصرفی، خودروهای سرقتی را در جاده‌های فرعی استان‌های همجوار رها می‌کردند.

این مقام انتظامی در پایان یادآور شد: این زوج در تحقیقات پلیسی به ۴۵ فقره سرقت خودرو در شهرستان البرز اعتراف کرده و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 00062088832
  • خبرنگار : 50552