پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی فلزی

امروزه به واسطه پیشرفت در مهندس آب و فاضلاب و مهندسی محیط زیست ضرورتی ندارد از روش های سنتی گذشته استفاده کنید پکیج تصفیه فاضلاب یک سیستم کاملا پیشرفته و موثر در تصفیه فاضلاب است.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت اطلس آب،  امروزه به واسطه پیشرفت در مهندسی آب و فاضلاب و مهندسی محیط زیست ضرورتی ندارد از روش های سنتی گذشته استفاده کنید. پکیج تصفیه فاضلاب یک سیستم کاملا پیشرفته و موثر در تصفیه فاضلاب است. پکیج تصفیه فاضلاب را می توان در اندازه های مختلف سفارش داده و مورد استفاده قرار داد. استفاده از این سیستم بی نظیر برای تصفیه فاضلاب مجتمع های مسکونی و کارگاه های کوچک انتخاب مناسبی است.

پکیج تصفیه فاضلاب

در بالا اشاره کردیم پکیج تصفیه فاضلاب برای تصفیه انواع فاضلاب های انسانی و بهداشتی و نیز فاضلاب های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت بزرگ اطلس آب انواع متعدد و مختلفی از پکیج تصفیه فاضلاب را با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می کند. پکیج های تصفیه فاضلاب را می توان بر حسب جنس آن به سه دسته مختلف تقسیم نمود.

  • پکیج فلزی
  • پکیج پلی اتیلن
  • پکیج کامپوزیتی

پکیج تصفیه فاضلاب فلزی را از جنس ورق گالوانیزه یا فولاد ضد زنگ می سازند. همچنین بدنه این پکیج به وسیله رنگ های اپوکسی پوشش داده می شود. پکیج های پلی اتیلن نیز از جنس پلی اتیلن تولید شده و با توجه به مکان مورد استفاده می‌توان آنها را در اندازه های مختلف تولید نمود. گروه سوم نیز از جنس فایبرگلاس تولید می شوند. استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب یک ضرورت و یک انتخاب آگاهانه برای حفظ سلامت و سرمایه خود ما است. در اولین قدم برای این منظور لازم است نوع فاضلاب تولید شده را شناسایی کنید. پس از شناخت نوع فاضلاب تولید شده می توان مناسب ترین پکیج را برای آن انتخاب نمود. شما می توانید در این باره با کارشناسان زبده مجموعه اطلس آب مشاوره و مشورت نمایید. مجموعه بزرگ اطلس آب به واسطه تجربه بلند مدت در زمینه طراحی و تولید سیستم های آب و فاضلاب می‌توانند بهترین مشاور در این زمینه برای کاربران باشند.

پکیج تصفیه فاضلاب انسانی- بهداشتی

زمانی می توان از پکیج تصفیه فاضلاب برای تصفیه پساب استفاده کرد که نوع فاضلاب به دقت مشخص شده باشد. نوع فاضلاب می بایست توسط آزمایشگاه های آب و فاضلاب مشخص گردد. در نهایت فاضلاب را می توان به دو دسته کلی تقسیم نمود.

  • فاضلاب انسانی-بهداشتی
  • فاضلاب صنعتی

پساب تولید شده در مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، نظامی و بیمارستان ها در گروه فاضلاب بهداشتی- انسانی جای می گیرد. این نوع فاضلاب حاوی انواع پاتوژن ها و میکروارگانیسم های بیماری زا است. بنابراین تصفیه و بی خطرسازی آن اهمیت بالایی دارد. پکیج تصفیه فاضلاب می تواند شما را در تصفیه این نوع از فاضلاب های تولید شده کمک دهد.

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب

برای تهیه هر محصول و ابزاری هزینه خرید آن یکی از نکات مهم مورد توجه خریداران است. این مورد در خصوص پکیج تصفیه فاضلاب نیز وجود دارد. شما برای خرید یک پکیج تصفیه فاضلاب ابتدا می بایست به کیفیت و خدمات پس از فروش؛ سپس به قیمت و هزینه خرید آن توجه داشته باشید. در ارتباط با کیفیت پکیج های تصفیه فاضلاب باید بگوییم شرکت بزرگ اطلس آب سال های طولانی است در زمینه تولید سیستم های فاضلاب فعالیت می کند. این شرکت از بهترین قطعات و مواد اولیه در ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب بهره می برد. به طور کلی قیمت پکیج های تصفیه فاضلاب به چند عامل مختلف بستگی دارد.

  • نوع و کیفیت فاضلاب ورودی به پکیج
  • دبی فاضلاب ورودی به پکیج
  • کیفیت آب خروجی از پکیج
  • کیفیت مکان نصب پکیج
  • نوع فرایند تصفیه فاضلاب
  • جنس بدنه پکیج

بیشترین قیمت مخصوص به پکیج هایی است که فاضلاب صنعتی را تصفیه می کنند. هر چقدر دبی فاضلاب ورودی به دستگاه بیشتر باشد، لازم است از یک مخزن بزرگ تر استفاده کرد، در نتیجه قیمت نهایی پکیج تصفیه فاضلاب نیز افزایش خواهد یافت. کیفیت فاضلاب خروجی اگر به گونه ای باشد که برای آبیاری فضای سبز و شست و شو مورد استفاده قرار گیرد هزینه بیشتری را به خریدار تحمیل می کند. خشک و تر بودن مکان نصب پکیج، جنس بدنه پکیج را تعیین می کند در نتیجه اثر مستقیم بر قیمت آن خواهد داشت. نوع فرایند تصفیه نیز بر قیمت پکیج موثر است. به طور مثال این که از روش های هوازی یا بی هوازی برای تصفیه استفاده کنند بر قیمت اثر گذار است.

سازنده پکیج تصفیه فاضلاب

تعداد بسیار زیادی شرکت و کارگاه در کشور ما وجود دارد که پکیج تصفیه فاضلاب تولید می کنند. اما آن چه اهمیت دارد کیفیت و عملکرد محصولات تولید شده است. شرکت بزرگ اطلس آب به واسطه کادر متخصص، زبده و مجرب خود سال ها است در زمینه طراحی و تولید سیستم های آب و فاضلاب فعالیت می کند. این مجموعه تولیدی با به کار بردن بهترین قطعات و در اختیار داشتن بهترین متخصصین انواع پکیج تصفیه فاضلاب را با بالاترین کیفیت در اختیار کاربران خود قرار می دهد. خدمات پس از فروش اطلس آب و کارشناسان نصب پکیج های تصفیه فاضلاب و بسیاری خدمات دیگر موجب شده تا استقبال کاربران برای خرید تولیدات این مجموعه بیش از پیش باشد. جهت کسب اطلاعات  بیشتر در این خصوص و همچنین سایر محصولات شرکت اطلس آب از سایت این شرکت بازدید به عمل بیاورد.

پکیج تصفیه فاضلاب این امکان را فراهم کرده تا کارخانه ها و کارگاه های کوچک نیز بتوانند فاضلاب تولیدی خود را با هزینه کمتر تصفیه کنند. برای تصفیه فاضلاب های صنعتی لازم است از پکیج های مخصوص تصفیه فاضلاب صنعتی استفاده نمود. این نوع پکیج ها گران ترین و پر هزینه ترین پکیج های تصفیه می باشد.

شماره تماس: 02146073396
انتهای رپرتاژ آگهی

  • جمعه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 00062061888
  • خبرنگار : 30188

برچسب‌ها