موافقت فدراسیون پینگ پنگ با استعفای پوستین دوز

زارع پور: در اولین فرصت گزینه جدید نایب رییسی بانوان معرفی می شود

پس از کنارگیری چندین باره پوستین دوز از سمت نایب رییسی بانوان فدر اسیون پینگ پنگ ، رییس این فدراسیون اعلام کرد که به زودی نایب رییس جدید معرفی خواهد شد.

پس از کنارگیری چندین باره پوستین دوز از سمت نایب رییسی بانوان فدر اسیون پینگ پنگ ، رییس این فدراسیون اعلام کرد که به زودی نایب رییس جدید معرفی خواهد شد.

محمد زارع پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره استعفای دوباره پوستین دوز از سمت نایب رییسی بانوان فدراسیون پینگ پنگ اظهار کرد: ما با استعفای خانم پوستین دوز موافقت کرده‌ایم و در اولین فرصت گزینه جدیدی برای این سمت معرفی می شود.

وی درباره وضعیت تیم ملی پینگ پنگ بانوان هم اظهار کرد: خانم لیموچی به عنوان مربی تیم ملی در کنار ملی پوشان هستند و در مسابقات جهانی بازیکنان ایران را همراهی خواهند کرد.

زارع پور در پاسخ به این که به نظر می رسد حکمی برای لیموچی صادر نشده است و به صورت شفاف عنوان نشده که او مربی تیم ملی است، گفت: همانگونه که برای آقای علیدخت حکم داده ایم برای خانم لیموچی هم حکم مربیگری تیم ملی را صادر کرده ایم اما شاید دوستان فراموش کرده اند که این حکم را به دست او برسانند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز، درباره نامنظم بودن اردوی تیم ملی بانوان هم اظهار کرد: به دلیل این که مسابقات لیگ بانوان در سال 91 با تاخیر آغاز شد دور برگشت این رقابت ها به سال جدید کشیده شد در نتیجه قرار شد که بعد از اردوی تیم ملی در اصفهان دو سه مسابقه باقی مانده لیگ برگزار شود و پس از آن تیم ملی به اردوی برون مرزی مجارستان اعزام شوند که این اردو متصل به مسابقات جهانی فرانسه خواهد بود.

وی درباره وضعیت مدیر تیم های ملی هم گفت: ما یک سری از اختیارات مدیر تیم های ملی را به آقای علیدخت داده ایم و تا مسابقات آسیایی یعنی پایان تیرماه هیچ برنامه ای برای تعیین مدیر تیم های ملی نداریم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 0000375510
  • خبرنگار :