عملیات اجرایی پروژه راهآهن رشت - کاسپین در سال ۱۳۸۵ کلید خورد، اما از سال ۸۵ تا ۹۸ فقط سه درصد پیشرفت داشت و عمده کار آن از سال ۹۸ آغاز شده و اکنون حدود ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است. خط ریلی رشت - کاسپین امکان ترانزیت، حمل و نقل بار به صورت ترکیبی از کشور روسیه و همچنین کشورهای همجوار دریای خزر را فراهم میکند و قطعا با بهرهبرداری از خط ریلی رشت - بندر کاسپین در ماههای آینده، ظرفیت جدیدی برای نقشآفرینی در حمل ترکیبی (زمینی - دریایی) کالا در کریدور شمال به جنوب ایجاد میشود.
اخبار مرتبط
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات